رانندگان تا روز جمعه در جاده‌ها احتیاط کنند

قطعه نیوز: رییس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور در هشتم اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ توضیحاتی داد.

سرهنگ احمد شیرانی رییس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا اظهار کرد: تردد در محور‌های چالوس و فیروزکوه و آزادراه تهران-شمال و آزادراه قزوین-رشت (رفت و برگشت) روان است.

سرهنگ شیرانی افزود: شاهد ترافیک سنگین در آزادراه قزوین-کرج محدوده‌های گلدشت و پل فردیس هستیم.

وی با بیان اینکه در برخی از محور‌های استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و کردستان بارش پراکنده باران را شاهد هستیم گفت: محور هراز (مسیر رفت وبرگشت) تا اطلاع بعدی مسدود است.

رییس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: جاده هراز مسیر رفت و برگشت به علت ریزش سنگ از روز گذشته مسدود شده و عوامل راهداری و پلیس راه در حال تلاش برای رفع مشکل و بازگشایی مسیر هستند.

وی افزود: اجرای عملیات ایمن سازی مسیر به سرعت در حال انجام است و پس از اطمینان از رفع خطر مسیر بازگشایی می‌شود و مسیرهای جایگزین جهت تردد در جاده فیروزکوه و آزادراه تهران شمال (جاده چالوس) قابل تردد هستند.

سرهنگ شیرانی بیان کرد: با توجه به هشدار سازمان هواشناسی مبنی بر وزش باد شدید و بارندگی که از امروز چهارشنبه در جاده های استان‌های نیمه غربی کشور شروع و تا روز جمعه به تدریج استان‌های شمالی و مرکزی و شرقی کشور را در بر می‌گیرد، رانندگی در این شرایط نیازمند آمادگی و احتیاط بیشتری است.

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: رعایت سرعت مطمئنه و افزایش فاصله طولی با خودروی جلویی در پیشگیری از تصادفات بسیار تاثیرگذار است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.