Emira آخرین لوتوس موتور بنزینی

قطعه نیوز: لوتوس Emira آخرین اتومبیل بنزینی از Sport-Car Maker خواهد بود که به زودی در بازار عرضه می‌شود.

لوتوس Emira که در ماه جولای به بازار می‌آید و انتخاب موتور‌های چهار سیلندر یا V-۶ را در اختیار علاقمندانش قرار می‌دهد. این تنها لوتوسی است که با احتراق داخلی تولید خواهد شد.

لوتوس Emira

لوتوس فقط یک اتومبیل را جایگزین مجموعه کاملی از اتومبیل‌های اسپرت Evora، Elise، Exige کرده است و این آخرین مدل موتور بنزینی است. خودروی پیش رو با انتخاب یک نیروگاه چهار سیلندر ۳۰۰ اسب بخاری یا یک نیروگاه V-۶ عرضه می‌شود که انتظار می‌رود بیش از ۴۰۰ اسب بخار قدرت داشته باشد. نسخه هیبریدی یا پلاگین هیبریدی وجود نخواهد داشت.

در حال حاضر فقط تصاویر تیزری را می‌بینیم، اما Emira در ماه جولای به طور کامل قابل مشاهده است و تا پایان سال با قیمت متوسط ​​از ۶۰ هزار دلار شروع به فروش می‌کند.

لوتوس از ژانویه قصد دارد کل ترکیب موجود خود را با یک ماشین جدید جایگزین کند. اکنون سازنده اتومبیل‌های اسپرت بریتانیا نام آن خودروی اسپرت نسل بعدی  Emira را تأیید کرده و این تصاویر تیزری را منتشر کرده است.

Emira که قبلاً با نام  Type ۱۳۱ شناخته می‌شد، به گونه‌ای طراحی شده است که به قول لوتوس مبنی بر خودروی قابل استفاده و مجهزتر از Evora، Elise و Exige که به طور کلی جایگزین آن می‌شود، عمل کند.

Emira آخرین لوتوس موتور بنزینی پا به بازار خواهد گذاشت
لوتوس

تولید Emira قرار است اواخر امسال راه اندازی شود و با همسان سازی کامل فدرال در ایالات متحده فروخته می‌شود. این نسخه فقط به صورت کوپه در دسترس خواهد بود و ویندل رئیس این کارخانه خودروسازی تأیید کرد که هیچ برنامه‌ای برای نسخه رودستر وجود ندارد. این آخرین لوتوس جدید خواهد بود که با یک موتور احتراق داخلی به بازار عرضه می‌شود. تمام محصولات این شرکت از این به بعد الکتریکی  خواهد بود.

Emira با انتخاب دو نیروگاه به بازار خواهد آمد. در سطح ورودی، یک چهار سیلندر ۲.۰ لیتری توربوشارژ منحصراً با جعبه دنده دو کلاچه ارائه می‌شود. بالای این نسخه پیشرفته تویوتا V-۶ سوپرشارژ از Evora قرار دارد که با انتخاب جعبه دنده شش سرعته دستی یا مبدل گشتاور اتوماتیک ارائه می‌شود. برخلاف برخی گزارش‌های قبلی، Windle تأیید کرد که نسخه ترکیبی یا افزونه‌ای وجود نخواهد داشت. لوتوس قصد دارد یک انتقال مستقیم به برق کامل انجام دهد.

 گفته شده که نسخه چهار سیلندر آن بیش از ۳۰۰ اسب بخار نیرو خواهد داشت و با خیال راحت می‌توان انتظار داشت که V-۶ حداقل به اندازه ۴۱۶ اسب بخار قدرت Evora GT تولید کند.

Emira همچنان روی یک معماری آلومینیومی پیوند خورده خواهد نشست، اگرچه تصاویر تیزر نشان می‌دهد که طراحی خارجی آن از ابرخودروی الیاف کربن Evija EV الهام گرفته شده است.

کابین لوتوس Emira

گفته شده است که انتظار کابین بسیار جذابی را نسبت به مدل‌های قبلی لوتوس داشته باشیم، به گفته خودی‌ها، این ماشین از هر دو ابزار دیجیتال و صفحه لمسی خازنی برای بسیاری از کارکرد‌های کنترل بهره می‌برد. این همچنین اولین لوتوسی خواهد بود که دارای سیستم‌های ایمنی فعال است، اگرچه هیچ یک از آن‌ها نیازی به مداخله فرمان ندارند. Emira تمام شده را در ماه جولای خواهیم دید و تا پایان سال به فروش می‌رسد. 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.