پلت‌فرم و خودروهای جدید سایپا روزنه امید برای افزایش کیفیت خودرو است

قطعه نیوز: یک نماینده مجلس با اشاره به تلاش مدیران سایپا برای تولید خودروهای جدید گفت:‌ پلت‌فرم و خودروهای جدید سایپا روزنه امید برای افزایش کیفیت خودرو است.

به گزارش «قطعه نیوز»، محمدعلی محسنی بندپی نماینده نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برنامه‌ریزی شرکت سایپا برای تولید ۱۰ خودروی جدید در سال جاری و ۲ سال آینده اظهار کرد: خودروهای جدیدی که سایپا برای تولید برنامه‌ریزی کرده روزنه‌های امیدی باز کرده است و امیدواریم تولید خودروهای جدید توا‌م با افزایش کیفیت باشد.


وی با اشاره به نگاه مدیران سایپا به توان و ظرفیت داخل افزود: خوشبختانه مدیران سایپا توجه خوبی به استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های داخلی از جمله نخبگان و دانشمندان ایرانی دارند.

تولیدات گروه خودروسازی سایپا


نماینده مجلس تأکید کرد: در اقتصاد درون‌زا باید به تولید داخلی توجه ویژه شود و اگر روزی تولیدات خارجی حتی به صورت مجانی در اختیار ایران قرار گرفت نباید روند تولید در داخل را متوقف کنیم.


محسنی بندپی با تأکید بر تلاش برای خودکفایی در صنعت خودرو اظهار کرد: در سال جهش تولید با توجه به فرمایشات و رهنمودهای مقام معظم رهبری خوشبختانه اتفاقات خوبی رخ داد و مدیران خودروساز با افزایش تولید گام‌های خوبی در جهت جهش تولید برداشته‌اند.


وی با بیان اینکه در عرصه صنعت خودرو هنوز با نقطه مطلوب فاصله داریم، تصریح کرد:‌ پیشنهاد می‌شود شرکت‌های خودروسازی به بخش تحقیق و توسعه خود توجه ویژه داشته باشند و در جهت تولید خودرو و خودکفایی در عرصه قطعات گام‌های مؤثری بردارند.


وی با اشاره به تحریم‌های ظالمانه آمریکا علیه صنعت خودرو گفت: در ۴۰ سال گذشته جمهوری اسلامی ایران از آماج حملات نظامی و اقتصادی دشمنان به دور نبود و ما دیدیم این دشمنان برای متوقف کردن فعالیت انقلاب اسلامی جنگ هشت ساله به راه انداختند اما این اقدامات باعث حرکت به سمت خودکفایی داخلی شده است.


محسنی بندپی با اشاره به رشد صنعت خودرو در سال‌های اخیر گفت: خوشبختانه صنعت خودروی ما از لحاظ کمی رشد خوبی داشته و انتظار است کیفیت نیز ارتقا یابد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.