مدیران خودرو رتبه برتر ارزیابی خدمات فروش سالیانه ISQI را کسب کرد

قطعه نیوز: شرکت مدیران خودرو موفق به کسب رتبه برتر ارزیابی خدمات فروش سالیانه ISQI شد.

این شرکت بر اساس برنامه‌های بلندمدت خود در راستای ارتقا و یکسان‌سازی فرایندهای فروش در سراسر نمایندگان و پروژه استانداردسازی آنها و همچنین پیاده‌سازی الزامات آیین‌نامه حقوق مصرف‌کنندگان، موفق به کسب برترین رتبه شرکت عرضه‌کننده خودرو درارزیابی خدمات فروش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI ) در سال ۱۳۹۹ شد.


بر این اساس جایگاه شرکت مدیران خودرو در صدر جدول و بالاتر از سایر شرکت‌های عرضه‌کننده همچون: بهمن موتور، کرمان موتور، ایران خودرو، ساپیا و … قرار گرفت.


روند انجام فرآیند ارزیابی خدمات فروش صنعت خودرو بر اساس سه فاکتور زیر و توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران انجام می‌گیرد.

  • ارزیابی نمایندگی‌های مجاز خدمات فروش
  • ارزیابی سیستم خدمات فروش در انطباق با الزامات آئین‌نامه
  • سنجش رضایت‌مندی مشتریان

با بررسی این معیارها شرکت مدیران خودرو در ارزیابی سال ۱۳۹۹ موفق به کسب عناوین زیر شده است:

  • رتبه یک شرکت‌های عرضه‌کننده خودرو در ارزیابی خدمات فروش
  • برترین شبکه فروش در بین کلیه شرکت‌های عرضه کننده خودرو
  • بالاترین امتیاز رضایت‌مندی مشتریان

در ارزیابی سال ۱۳۹۹، ۱۷ شرکت خودروسازی، ۳۴۴ هزار مشتری و بیش از هزار و ۵۰۰ نمایندگی مجاز توسط سازمان بازرسی و کنترل کیفیت ایران مورد بررسی قرار گرفتند که در میان ۹ شرکت عرضه‌کننده در حوزه خودروهای سواری، شرکت مدیران خودرو با کسب امتیاز ۸۵ در شاخص سیستم خدمات فروش در مقایسه با امتیاز۲/۷۷ کسب شده در سال ۱۳۹۸ با رشد قابل توجهی مواجه شد.


همچنین، شرکت مدیران خودرو با ۱۲۰ نماینده مجاز در بررسی نمایندگان مجاز موفق به کسب امتیاز ۸۳ شده است که در مقایسه با امتیاز کسب شده در سال ۱۳۹۸ که برابر با ۶۹ بود نشان دهنده پیشرفت قابل ملاحظه شبکه نمایندگان فروش شرکت مدیران خودرو هستند.


همچنین در بررسی میزان رضایت مشتریان شرکت مدیران خودرو موفق به کسب امتیاز ۱/۷۰ شد که در مقایسه با امتیاز سال ۱۳۹۸ که برابر با ۷/۶۹ با روند صعودی مواجه شد.


در مقایسه آمار به دست آمده با میانگین صنعت خودرو در سال ۱۳۹۹ لازم به ذکر است، میانگین امتیاز این صنعت در شاخص خدمات فروش برابر با ۴/۷۳ بوده است که امتیاز به دست امده توسط شرکت مدیران خودرو برابر با ۸۵ است که فراتر از میانگین صنعت خودرو بوده و در حوزه نمایندگان مجاز امتیاز میانگین صنعت برابر با ۱/۶۵ است که در مقایسه با امتیاز کسب شده شرکت مدیران خودرو که برابر با ۸۳ است که بسیار قابل توجه است.


در نهایت امتیاز شاخص رضایت مشتریان در صنعت برابر با ۵/۵۹ است که در مقایسه با امتیاز کسب شده توسط مدیران خودرو که برابر با ۱/۷۰ است فراتر از میانگین صنعت است.


از آنجا که رضایت مشتریان ضامن بقای یک کسب وکار است و با توجه به اینکه مشتریان از جایگاه و اهمیت بالایی در شرکت مدیران خودرو برخورد هستند، این شرکت قصد دارد با حفظ روند رو به رشد خود در زمینه فروش، خدمات پس از فروش و کسب رضایت مشتریان ضمن حفظ رتبه اول خود در سیستم فروش در سال‌های آتی، بتواند در سایر موارد تدوین شده در قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان خودرو نیز با کسب رتبه اول گام دیگری جهت کسب رضایت مشتریان خود بردارد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.