دوگانه سوز شدن ۱۸۰۰ خودرو عمومی

قطعه نیوز: مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل گفت: تاکنون هزار و ۸۰۰ دستگاه خودرو در این استان دوگانه سوز شده است.

سیدحجت مدنی، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل گفت: تاکنون مشخصات ۲ هزار و ۵۵۵ خودرو در منطقه اردبیل در سامانه GCR.NIOPDC.IR برای دوگانه‌سوز شدن ثبت شده که از این تعداد یک هزار و ۷۹۶ خودرو مشمول طرح دوگانه‌سوز شده شده و ۷۵۹ خودروی دیگر نیز در مرحله تایید برای اجرای طرح هستند.

او با اشاره به اینکه  این منطقه پارسال رتبه نخست در جایگزینی مصرف بنزین موتور با سوخت سی‌ان‌جی و گاز طبیعی در کشور را کسب کرد افزود: کسب این رتبه سبب افزایش  انگیزه بیشتر در بین مسئولان منطقه شده و امید است با فرهنگ‌سازی و اتخاذ برنامه‌های جدید برای آینده گام‌های موثری در  استفاده از سوخت‌های غیرآلاینده هوا برداشته شود.

مدنی گفت: با توجه به تداوم اجرای طرح تبدیل رایگان خودروهای عمومی ضروری است مالکان خودروهای عمومی هر چه سریع‌تر با ثبت‌نام در سامانه اعلام شده تا زمان تبدیل شدن خودرو به دوگانه‌سوز از سهمیه اعتباری این طرح برخوردار شوند.

او افزود: در صورتی که مالکان خودروهای عمومی در مهلت مقرر نسبت به این کار اقدام نکنند از سهمیه اعتباری سوخت آنها کاسته شده و همانند خودروهای عادی از سهمیه سوخت برخوردار خواهند شد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل گفت: طرح دوگانه‌سوز کردن رایگان خودروهای عمومی در چهار واحد کارگاه مجاز تبدیل خودروها به سیستم دوگانه‌سوز شهرستان‌های اردبیل و پارس‌آباد در حال انجام است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

ممکن است شما دوست داشته باشید
1 نظر
  1. […] وزارت کشور و سازمان تاکسی‌رانی به صورت رایگان به دوگانه‌سوز تبدیل […]

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.