هوندا SUV e رونمایی شد

قطعه نیوز: نمایشگاه شانگهای سکوی پرتاب مهمی برای هوندا به حساب می‌آید. چراکه این شرکت بهترین فرصت را برای رونمایی از اولین شاسی‌بلند تمام برقی خود پیدا کرده است.

محصول جدید هوندا که SUV e (شاسی‌بلند برقی) نام دارد در حال حاضر به صورت یک نسخه پروتوتایپ آزمایشی تولید شده است. این یعنی زمان کمی تا تولید نسخه نهایی آن باقی مانده است.

به وضوح می‌توان فهمید که شاسی‌بلند جدید هوندا حس و حال طراحی HR-V را دارد. با این تفاوت که مدل جدید سراسر نورانی و مملو از چراغ‌های LED است. استفاده از چراغ‌های جسورانه با ابروهای کشیده در کنار مه‌شکن‌های باریک و نورانی و البته لبه نورانی روی رکاب جانبی، امضای واضح ژاپنی‌ها برای نشان دادن برقی بودن محصول جدید است. در این خودرو حتی لوگوی سنتی H شکل هوندا نیز با LED طراحی شده است.

شاید این برای اولین‌بار باشد که ژاپنی‌ها در قسمت کناری خودرو نیز جسارت به خرج می‌دهند. حالا روی SUV e می‌توان خطوط بسیار برجسته در کنار دستگیر در مخفی‌شونده و آینه‌های باریک که احتمالاً دیجیتالی هستند را هم دید.

یکی از جلوه‌های بصری فوق‌العاده این خودرو در قسمت انتهایی آن است. جایی که طرحی بسیار بدیع از مهندسان هوندا را می‌بینیم. به نظر می‌رسد ژاپنی‌ها در حال تدارک یک زبان گرافیکی جدید برای محصولات خود باشند.

تا این لحظه هوندا اطلاعاتی درباره مشخصات فنی این شاسی‌بلند برقی منتشر نکرده ولی هرچه هست می‌دانیم که SUV e یکی از ۱۰ خودروی تمام برقی شرکت است که طبق برنامه‌ریزی‌ها قرار است تا ۵ سال آینده راهی بازار چین شوند. البته هنوز مشخص نیست که چه تعداد از این محصولات به دست مشتریان آمریکایی می‌رسد. شنیده‌ها حاکی از آن است که هوندا قصد دارد ویرایش تولید انبوه SUV e را در بهار سال ۲۰۲۲ روانه بازار کند.

منبع: باما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.