خودروی لکسوس ۲۰۲۲ ES با قدرت ۳۰۰ اسب بخار وارد بازار می‌شود

قطعه نیوز: شرکت لکسوس با انتشار چند تصویر جدید از خودروی ۲۰۲۲ ES بخشی از اطلاعات فنی این خودرو را فاش کرد.

خودروی لکسوس Lexus ES ۲۰۲۲ بسیار شبیه به مدل سال قبل این خودرو است و بیشتر از نظر فنی تقویت شده است. از نظر بصری، باید دقت زیادی کرد تا تفاوت‌ها را تشخیص داد، اما در کل برخی تغییرات نیز وجود دارد.

خبر‌های بزرگتر مربوط به مدل سال ۲۰۲۲، از سیم‌ها و کد رایانه‌ای که در زیر آن وجود دارند، خبر می‌دهد. جایی که پیشرفت‌های مختلف فناوری کمی راحت‌تر و ایمن‌تر هستند.

از جلوی ماشین که شروع کنیم یک جلو پنجره مشبک جدید به سبک مش متشکل از ویژگی‌های L خواهید دید. در جلو پنجره مشبک چراغ‌های جلوی bi-LED به روز شده مشاهده می‌شود، مدل‌های استاندارد این خودرو به چرخ‌های ۱۷ اینچی جدیدی مجهز شده‌اند.

استفاده از فناوری‌های پیشرفته در لکسوس ۲۰۲۲ ES
این خودرو اکنون یک صفحه لمسی مناسب دارد که امکان کنترل بصری بیشتر عملکرد‌های آن را فراهم می‌کند، اگرچه قابلیت لمس از راه دور را هم دارا است.

در مبحث فناوری، ۲۰۲۲ ES دارای سیستم ایمنی Lexus +۲.۵ استاندارد است و شامل پیشرفت‌هایی در لنز دوربین و رادار است که برای تشخیص جلو، هشدار برخورد و سیستم‌های ترمز خودکار استفاده می‌شود. جالب است بدانید سیستم این خودرو همچنین می‌تواند به طور خودکار سرعت را در بعضی از مواقع کاهش دهد. همچنین لکسوس در سیستم خروج از خط برای به رسمیت شناختن بهتر خط، اصلاحاتی ایجاد کرده است.

تغییرات مربوط به سال ۲۰۲۲ کاملاً تجاری نیست. برای اولین بار، لکسوس با پیشنهاد موتور ۳۰۰ اسب بخاری F Sport هیبریدی خود می‌خواهد هیجان را بالا ببرد. صرف نظر از‌ تر و تمیز بودن، تمام مدل‌های ۲۰۲۲ ES برای استحکام، ثبات و راحتی بهتر، از مهاربند جدیدی بهره‌مند می‌شوند. همه مدل‌ها نیز سیستم جدید ترمز دارند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.