برابوس ۵۰۰ سدان آلمانی

قطعه نیوز: مرسدس‌بنز S کلاس در سال‌های اخیر همواره به عنوان سدان پرچمدار خودروساز آلمانی مطرح بوده، اما افرادی که به دنبال یک سدان لوکس و هیجان‌­انگیز باشند، بهتر است نگاهی به جدیدترین محصول برابوس داشته باشند: برابوس ۵۰۰.

ویژگی جالب توجه برابوس ۵۰۰، چهره خشن آن است که به لطف کیت بدنه جدید حاصل شده است.

نام این تیونر آلمانی برای علاقمندان خودرو و مخصوصاً طرفداران مرسدس‌بنز کاملاً آشناست، چراکه در طول سال‌های گذشته، شاهد معرفی نمونه‌­های تغییر یافته از مدل‌های مختلف مرسدس­‌بنز، اسمارت و مایباخ توسط این برند بوده­‌ایم.

اکنون که یک سال از معرفی W223 به عنوان نسل جدید S کلاس می‌­گذرد، برابوس به سراغ آن رفته تا چهره­ای متفاوت از سدان لوکس آلمانی را به نمایش بگذارد.

مشخصات فنی

در نخستین گام، پیشرانه شش سیلندر S کلاس دستخوش تغییر شده تا قدرت و حداکثر گشتاور به ترتیب به ۴۹۳ اسب‌­بخار و ۵۹۰ نیوتن‌متر افزایش یابد و شتاب صفر تا صد کیلومتر برساعت این خودرو نیز به ۴.۷ ثانیه برسد. کیت PowerXtra D40 هم برای مدل دیزل S400d ارائه شده که ۳۶۵ اسب­بخار قدرت و ۷۵۰ نیوتن‌متر گشتاور را در اختیار این خودرو قرار می‌­دهد.

برابوس 500 تیونینگ مرسدس‌بنز S کلاس

می­‌توان انتظار داشت که در آینده نزدیک شاهد ارائه کیت افزایش قدرت برابوس برای پیشرانه ۸ سیلندر توئین توربو مدل S580 نیز باشیم.

اما ویژگی جالب توجه برابوس ۵۰۰، چهره خشن آن است که به لطف کیت بدنه شامل زیرسپری جلو، ورودی­‌های جدید جریان هوا، چراغ‌های LED داخل سپر، خروجی­‌های کروم تیره اگزوز و جزئیات جدید نمای عقب حاصل شده است.

قرار است در آینده نزدیک، باله لبه صندوق از جنس فیبرکربن هم برای این مدل ارائه شود.

رینگ‌های آلیاژی ۲۱ اینچی و مشکی این مدل به نام M Platinum Edition شناخته شده که با بدنه برابوس ۵۰۰ هماهنگی دارد.

در فضای کابین برابوس ۵۰۰ نیز با روکش سفید و مشکی صندلی­‌ها و تریم فیبرکربن روبرو هستیم.

قیمت پایه برابوس ۵۰۰، ۲۹۳ هزار یورو تعیین شده که تقریباً معادل با ۳۵۰ هزار دلار است.

منبع: باما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.