رونمایی از هوندا Debuting EV

قطعه نیوز: قرار است اولین نمونه از خودرو الکتریکی هوندا به اسم Debuting در نمایشگاه خودرو شانگ‌های عرضه شود.

در حالی که جهان به نبرد با COVID-۱۹ ادامه می‌دهد، اما هنوز در چین نمایشگاه‌های اتومبیل برگزار می شود.  برگزاری نمایشگاه خودرو شانگ های  ۲۰۲۱ با سرعت جلو می‌رود و در‌های آن از ۲۱ آوریل به روی عموم باز می‌شود و تا ۲۸ آوریل ادامه دارد. 

هوندا در ۸ آوریل یک تیزر رسمی را منتشر کرد و در آن دو وسیله نقلیه برجسته  قابل توجه به نمایش گذاشته شد که اولین نمایش جهانی را در نمایشگاه خودرو شانگ های  ۲۰۲۱ دارند. یکی از این خودروها، خودرو پلاگین هیبریدی جدید است، در حالی که دیگری نمونه اولیه از اولین وسیله نقلیه کاملاً برقی این شرکت با نام تجاری هوندا در چین است.

این خودروساز همچنین در غرفه خود از فناوری فراوانی از جمله نسل سوم اتصال هوندا و سیستم ایمنی و کمک راننده نسل بعدی استفاده خواهد کرد. به طور طبیعی، این صفحه نمایش همچنین از طیف وسیعی از هوندا‌های برقی که در حال حاضر موجود هستند، برخوردار خواهد بود. علاوه بر این، گروه لوکس آکورا برند RDX و کراس اوور منحصر به فرد چین را به نمایش خواهد گذاشت.

همچنین مجموعه‌ای از موتور سیکلت‌ها به نمایش در خواهد آمد که شامل تمام نمونه های موتورسیکلت از CM۳۰۰ گرفته ​​تا بال طلای باشکوه است.

توجه ما به طور واضح به سمت خودروسازی معطوف است و به اعتبار هوندا، اسرار تاکنون به خوبی محفوظ مانده است. اکنون اطلاعات بیشتری در دست نداریم، می توان گفت نمونه اولیه جدید از این خودرو الکتریکی مربوط به شاسی بلند e است، کانسپتی که سپتامبر گذشته در نمایشگاه خودروی پکن سال ۲۰۲۰ نشان داده شد.

هوندا در خصوص این خودرو ، اطلاعاتی نداده است و نمی دانیم قدرت این خودرو چقدر خواهد بود.  این نمایشگاه در ۲۱ آوریل برای عموم باز می‌شود، اما دسترسی رسانه‌ها چند روز زودتر، در ۱۹ آوریل آغاز می‌شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.