استاندارد خودرو از مطالبات جدی مردم است

قطعه نیوز: رئیس سازمان ملی استاندارد اعلام کرد: اولویت پروژه‌های در حال اجرای سازمان ملی استاندارد، بحث استاندارد خودرو است که از مطالبات جدی مردم است.
نیره پیروزبخت در حاشیه بازدید اخیر از پژوهشگاه سازمان ملی استاندارد گفت: محصولات تولید داخل باید از بالاترین کیفیت برخوردار باشند و بررسی این موضوع جزو وظایف اصلی سازمان استاندارد است و در این زمینه تمام تلاش خود را می‌کنیم.
پیروزبخت در جلسه مشترک با سیدمصطفی میرسلیم، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: مجمع تشخیص مصلحت نظام بر ارتقای استاندارد‌ها در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی تاکید زیادی دارد.
وی ادامه داد: در راستای افزایش پوشش استاندارد، چند پروژه اصلی داریم که زنجیره ایمنی غذا از مزرعه تا دهان یکی از مهم‌ترین آنهاست.
رئیس سازمان ملی استاندارد تصریح کرد: اولویت بعدی پروژه معیار مصرف انرژی برای لوازم خانگی و بعدی بحث استاندارد خودرو است که از مطالبات جدی مردم است.
به گفته پیروزبخت این پروژه‌ها در بازه زمانی پنج ساله اجرایی می‌شود که برش مقطی سه ساله در این خصوص را امروز به هیئت مهمان از مجمع تشخیص مصلحت نظام ارائه دادیم.
وی تاکید کرد: امیدواریم در جلسات آتی از نظر اعضای مشخص مصلحت نظام برای پیشبرد اهداف سازمان ملی استاندارد بهتر و بیشتر استفاده کنیم.
وی در پایان گفت: همه محصولاتی که در داخل تولید و توزیع می‌شود باید از بیشترین کیفیت برخوردار باشند، بررسی این موضوع جزو وظایف اصلی اساسی سازمان است و در این راستا تمام تلاش خود را می‌کنیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.