سامانه «هوش تجاری» در شرکت ایساکو اجرایی شد

قطعه نیوز: شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو، در راستای افزایش رضایت ذی‌نفعان خود، سامانه هوش تجاری را در این شرکت اجرایی کرد.
به گزارش قطعه نیوز به نقل از روابط عمومی ایساکو، گام‌های اجرایی راه‌اندازی «سامانه هوش تجاری» یا (Business Inteligence) BI که به‌منظور تسریع در تمامی فرآیندهای حوزه کسب و کار طراحی شده است، از اواخر سال ۹۶ در شرکت ایساکو برداشته و در سال ۹۷ منجر به کسب نتایج ملموسی شد.
این سامانه به‌عنوان یک رویکرد جدید در معماری سازمانی، به‌منظور تسریع در تحلیل اطلاعات و در راستای اتخاذ تصمیم‌های دقیق و هوشمند کسب و کار پیاده‌سازی شده است. این سیستم با ارائه داشبوردها و گزارش‌های مختلف، در نمایی شماتیک، حاوی شاخص‌های عملیاتی و فرآیندی به مدیران سطوح مختلف شرکت کمک می‌کند با دید باز و در حداقل زمان ممکن خلأها و نقاط قابل بهبود حوزه کسب و کار را بررسی و برنامه‌های لازم را برای ارتقاء ارائه کنند.
محمد حسن‌پور، مدیر طراحی و توسعه سیستم‌های ایساکو، دراین‌باره گفت: با پیاده‌سازی BI و بهره‌برداری از آن در لایه‌های مختلف شرکت، قابلیت‌‌هایی همچون: از بین رفتن فاصله دیدگاه بین مدیران میانی و مدیران ارشد؛ در اختیار بودن اطلاعات مورد نیاز مدیران در هر سطح، در هر لحظه و با کیفیت بالا؛ بهبود فعالیت و عملیات‌ توسط کارشناسان و تحلیل‌گران و دستیابی به نتایج بهتر؛ بهبود فرآیند تصمیم‌گیری و پیگیری اثرات تصمیم در گستره سازمان؛ توسعه حوزه‌های کسب و کار بهره‌بردار از این سامانه و… بیش از پیش در شرکت ایساکو و مجموعه‌های وابسته به آن ایجاد شده است.
وی با اشاره به تسریع در فرآیندهای عملکردی و زیرساختی در حوزه خدمات پس از فروش ایران‌‌خودرو با استفاده از این سامانه گفت: این سامانه هوشمند با تغییر معماری سازمانی، به‌طور محسوسی باعث افزایش رضایت مشتریان شده و به همین دلیل توسعه این سیستم در سال ۹۸ جزو مهم‌ترین برنامه‌های سیستمی شرکت ایساکو است.
حسن‌پور در این خصوص افزود: در سال ۹۷ حوزه‌های کسب و کار متعددی از شرکت ایساکو همچون واحد فروش، قیمت‌گذاری، خدمات پس از فروش، مالی و… از این سیستم بهره‌مند شدند و امکان تهیه گزارش‌ها در سطوح مختلف سازمانی، در قالب داشبوردهای مدیریتی در اختیار ذینفعان قرار گرفت.
شایان ذکر است یکی از بارزترین مصداق‌های استفاده از سیستم نوین BI، گزارش‌گیری آنلاین از خدمات ارائه‌شده توسط شبکه خدمات پس از فروش ایران‌خودرو بوده، به‌نحوی‌که در جشنواره خدمات نوروزی امسال با استفاده از این سامانه، امکان پایش و بررسی بر کیفیت ارائه خدمات در نمایندگی‌ها به سایر امکانات نظارتی شرکت افزوده شد و همین امر نیز باعث افزایش رضایت‌مندی مشتریان از نحوه ارائه خدمات بود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.