معرفی اسکوترهای جدید ب‌ام‌و C400

قطعه نیوز: دو اسکوتر میان-سایز C400 X و C400 GT که به ترتیب در سال‌های ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ از سوی BMW Motorrad (زیرمجموعه سازنده موتورسیکلت­‌های ب‌ام‌و) معرفی شده‌اند، توانسته­‌اند حضور موفقی را در بازار فروش تجربه نمایند. مدل C400 X در میان اسکوترهای شهری مطرح است درحالی‌که مدل C400 GT توانسته در رده گرن توریسمو (مناسب برای حرکت در مسیرهای طولانی) خودی نشان دهد.

دسته فرمان این دو موتور برای انتقال کمترین میزان لرزش مجدداً کالیبره شده ضمن این‌که پیشرانه هم با سیستم مدیریت دریچه گاز برقی جدید، همچنان با استاندارد آلایندگی یورو ۵ مطابقت دارد.

اکنون نسخه بروزرسانی شده از این دو مدل با بهسازی در بخش فنی و ظاهری و اضافه شدن دو رنگ جدید بدنه برای سال ۲۰۲۱ معرفی شده است.

همچون گذشته، نیروی محرکه از پیشرانه تک سیلندر به قدرت ۳۴ اسب‌بخار و حداکثر گشتاور ۳۵ نیوتن‌متر تامین شده و از طریق جعبه‌دنده CVT به چرخ‌ها منتقل می­‌شود. حداکثر سرعت هردو اسکوتر همچون گذشته برابر با ۱۳۹ کیلومتر برساعت خواهد بود.

دسته فرمان این دو موتور برای انتقال کمترین میزان لرزش مجدداً کالیبره شده ضمن این‌که پیشرانه هم با سیستم مدیریت دریچه گاز برقی جدید، همچنان با استاندارد آلایندگی یورو ۵ مطابقت دارد. سنسور اکسیژن و مبدل کاتالیزور جدید به همراه بهسازی سرسیلندر، مهمترین تغییرات اعمال شده بر پیشرانه این اسکوترها بوده است.

اسکوتر ب‌ام‌و C400 GT
اسکوتر ب‌ام‌و C400 GT

سیستم کلاچ هم مورد بازبینی قرار گرفته تا انتقال قدرت پیشرانه به چرخ‌ها با سرعت بیشتر و عملکردی روان انجام شود. سیستم ASC یا کنترل پایداری خودکار از دیگر امکانات ایمنی جدید نصب شده روی این دو مدل است که اکنون قادر است در هنگام تعویض تایرها، زاویه چرخ‌ها را به صورت خودکار تنظیم نماید.

تنظیم مجدد کمک‌فنرها، کالیپر ترمزهای جدید، فضای ۳۱ لیتری محفظه بار (قابل افزایش به ۴۵ لیتر)، افزایش قدرت سیستم نوردهی و سوکت USB برای شارژ دستگاه‌ها، از سایر ویژگی­‌های جدید این دو مدل خواهد بود.

رنگ جدید مشکی Triple Black برای مدل C400 GT و تریم Style Sport برای مدل C400 X قابل سفارش است که دو رنگ مشکیBlackstorm  متالیک و آبی Racingblue  متالیک را دربرمی‌­گیرد.

منبع: باما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.