شش خودروی سنگین چهار ستاره کیفی گرفتند

قطعه نیوز: طبق گزارش اعلام شده از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، در گروه خودروهای سنگین تولید شده در اسفند ماه ۹۷، شش خودرو چهار ستاره کیفی کسب کرده‌اند.

در گروه خودروهای سنگین در بخش باری، کامیونت ایسوزو ۸۵NMR، کامیونت ایسوزو K۷۵NPR و کامیونت هیوندای ۶۵HD چهار ستاره کیفی را به خود اختصاص داده‌اند. علاوه بر این در بخش کامیون نیز کامیون بنز WH، توانست دو ستاره کیفی کسب کند.

در بخش مسافری نیز، ون وانا چهار ستاره کیفی اخذ کرده است. در این رده از خودرو، مینی‌بوس آرین نیز همچون روال ماه‌های قبل تنها دو ستاره از پنج ستاره کیفی را به اختصاص داده است.

ارزشیابی کیفی اسفندماه اتوبوس نشان می‌دهد که اتوبوس شهری اسکانیا پارسین و اتوبوس بین‌شهری اسکانیا ۴۲۱۲ مارال هر دو، سه ستاره کسب کرده‌اند.

همچنین در گروه کشنده‌ها نیز، کشنده اسکانیا ۴۱۰ G و کشنده ولوو ۴۶۰ FH هم توانسته‌اند در ارزشیابی کیفی اسفندماه ۹۷، چهار ستاره را به خود اختصاص دهند. پس از آن کشنده فوتون AUMAN H۴، سه ستاره از پنج ستاره کیفی را به دست آورده است.

وضعیت کیفی خودروهای ساخت داخل در گروه سنگین نشان می‌دهد که این گروه، درجه کیفی بهتری را در ارزشیابی کیفی اسفند ماه ۹۷، نسبت به گروه سبک کسب کرده است.

منبع: ایسنا

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.