معرفی ۳ چرخ بنتلی برای کودکان

قطعه نیوز: تاکنون ساده‌ترین و کم‌هزینه‌ترین راه برای دست یافتن به محصولات شرکت لوکس بنتلی در آمریکا، بنتایگا با شروع قیمت ۱۸۳,۴۲۵ دلار برای مدل ۲۰۲۱، بود. اما اکنون بنتلی از ارزان‌ترین محصول خود رونمایی کرده که یک سه‌چرخ است!

قیمت این سه چرخ ۵۵۰ دلار اعلام شده که نسبت به مدل پایه بنتایگا، ۳۳۰ برابر ارزان‌تر است و حالا می‌توان آن را ارزان‌ترین محصول بنتلی نامید

بنتلی درباره‌ تریک، سه‌چرخ جدید خود می‌گوید که ترکیبی از ظرافت و عملکرد مناسب، از طریق یک طراحی سازگار است. مشتریان می‌توانند رنگ سه‌چرخ خود را از بین رنگ‌های واقعی بنتلی انتخاب کنید و با خودروی خود هماهنگ کنید. البته برای Mulliner portfolio، در دسترس نیست.

کوکان بالای یک‌سال می‌توانند به کمک حالت کنترل‌شده توسط والدین، از سه‌چرخ خود لذت ببرند. در این حالت، با فشردن یک دکمه، صندلی از عقب به حالت جلو و رو در رو تغییر وضعیت می‌دهد.

با رشد کودک می‌توان جاپایی‌ها را تنظیم و سرانجام کاملاً جدا کرد تا بتواند از پدال‌ها استفاده کند. پس از این که کودک در راندن سه‌چرخ خود پیشرفت کرد، می‌توان میله هل‌دهنده، پشتی‌نگهدارنده و کمربند را کاملاً حذف کرد تا آزادی بیش‌تری در راندن آن بدست آورد. در مجموع بنتلی تریک قادر است به شش حالت مختلف، بسته به سن کودک، تبدیل شود‌.

3 چرخ بنتلی برای کودکان

این سه‌چرخ به ۱۲ ویژگی ایمنی مجهز است؛ ویژگی‌هایی نظیر سایبان تاشو، صندلی چرخان، پدال‌های ضدلغزش، گلگیر، ترمز عقب، کمربند ایمنی پنج‌حالته و … که آن را به پیشرفته‌ترین و حرفه‌ای‌ترین سه‌چرخ بازار تبدیل کرده است.

قیمت بنتلی تریک ۵۵۰ دلار اعلام شده که نسبت به مدل پایه بنتایگا، ۳۳۰ برابر ارزان‌تر است و حالا می‌توان آن را ارزان‌ترین محصول بنتلی نامید که از نمایندگی‌های آن، قابل خریداری است.

منبع: باما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.