تیونینگ مک‌لارن ۷۶۵LT توسط هنسی

قطعه نیوز: مک‌لارن ۷۶۵LT اگر سریع‌ترین خودروی جهان نباشد، مطمئناً در فهرست سریع‌ترین‌ها قرار دارد چراکه به لطف ۷۵۵ اسب‌بخار قدرت پیشرانه خود قادر است ظرف ۲.۸ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر برساعت رسیده و به حداکثر سرعت ۳۳۰ کیلومتر برساعت دست یابد. این سوپراسپرت بریتانیایی همچنین در مدت ۹.۳۷ ثانیه مسافت یک چهارم مایل (۴۰۰ متر) را طی می­‌کند که باز هم عاملی برای اثبات توانایی آن خواهد بود.

هنسی مجموعه فنی برای مک‌لارن ۷۶۵LT پیشنهاد کرده که قدرت آن را به ۱۰۰۰ اسب بخار افزایش داده است.

اما هنسی اعتقاد داشته که هنوز می‌­توان عملکرد این خودرو را ارتقا داد و به همین دلیل مجموعه فنی برای مک‌لارن ۷۶۵LT پیشنهاد کرده که قدرت آن را به ۱۰۰۰ اسب بخار افزایش داده است. براساس اعلام تیونر اهل تگزاس، ۷۶۵LT اکنون می‌­تواند ظرف تنها ۲.۱ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر برساعت رسیده و تا ۳۴۶ کیلومتر برساعت سرعت بگیرد.

جان هنسی معتقد است که شرکت مک‌لارن قدرت ۷۶۵LT را کمتر از حد واقعی اعلام کرده چراکه متخصصان شرکت هنسی در جریان تست داینو موفق به ثبت قدرت ۷۶۵ اسب‌بخار در چرخ‌های عقب این خودرو شده­‌اند، بنابراین قدرت واقعی ۷۶۵LT در حدود ۸۶۵ اسب‌بخار برآورد می­‌شود.

تیونینگ مک‌لارن 765LT توسط هنسی

علاوه‌بر ارتقای پیشرانه، فیلترهای هوای ارتقاء یافته، خروجی اگزوز از جنس فولاد ضدزنگ با قابلیت صدای بیشتر، ارتقاء نرم‌­افزاری ECU و برخی تغییرات جزئی در بدنه و فضای داخلی که شامل نشان هنسی و پلاک شماره‌­دار در کابین می­‌شود، مهمترین تغییرات اعمال شده بر محصول مک‌­لارن توسط هنسی خواهد بود.

مبلغ درخواست شده از سوی هنسی برای این مجموعه قطعات و نصب آن روی مک‌­لارن ۷۶۵LT برابر با ۲۴,۹۵۰ دلار است که با توجه به قیمت ۳۵۸ هزار دلاری این سوپراسپرت بریتانیایی و تغییرات فنی اعمال شده توسط هنسی، رقم زیادی به نظر نمی­‌رسد.

منبع: باما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.