نمره قبولی ناپلئونی شهرداری تهران در حوزه حمل و نقل عمومی

قطعه نیوز: شهردار تهران گفت: در پایان سال ۹۹ ترجیح می‌دهم در حوزه حمل و نقل عمومی به خود نمره ای ندهم. پیروز حناچی شهردار تهران در پاسخ به این سوال که در روزهای پایانی سال چه نمره ای به عملکرد خود می‌دهد؟

اظهار کرد: من ترجیح می‌دهم به خود نمره ندهم و مردم به ما نمره دهند، اما در آخرین نظرسنجی هایی که از مردم داشتیم در حوزه‌های مختلف مانند فضای سبز، میادین میوه و تره‌بار و بهشت زهرا نمره قبولی خوب از مردم شهر تهران گرفته‌ایم. 

وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه آیا این نمره ها قابل قبول بوده اند یا خیر گفت: جز حوزه هایی که نمره خوب گرفته ایم در برخی از حوزه‌های دیگر هم نمره قبولی گرفته‌ایم اما هنوز برای من قابل قبول نیست و باید تلاش بیشتری در این حوزه داشته باشیم. 

حناچی با اشاره به عملکرد حوزه حمل و نقل عمومی بیان کرد: در حوزه حمل و نقل عمومی نمره قبولی گرفته‌ایم، اما این نمره ناپلئونی بوده است و باید تلاش بیشتری کنیم تا رضایت‌مندی مردم را فراهم کنیم. 

شهردار تهران تصریح کرد: تمام تلاش همکاران ما این است تا هر کاری را که از دستشان بر‌می‌آید، در حوزه حمل و نقل عمومی انجام دهند البته این بار سنگین است و شهرداری به تنهایی از پس آن ها بر نمی آید. 

وی با بیان اینکه موضوع حمل و نقل عمومی در پایتخت حاکمیتی است گفت: با توجه به این موضوع نمی‌توان موضوعی را که حاکمیتی است فقط بر عهده شهرداری تهران گذاشت و همه باید در این حوزه کمک کنند.

حناچی ادامه داد: در حوزه منابع بودجه عمومی برای تامین ناوگان حمل و نقل عمومی باید کاری انجام داد، در حال حاضر ما زیر ساخت‌های فراوانی داریم اما  ناوگانی نداریم تا بتوانیم جوابگوی کامل باشیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.