معرفی منصوری ۸۱۲ GTS Stallone

قطعه نیوز: هنگامی که شرکت منصوری خودرویی را مورد تغییرات ظاهری و بعضاً فنی قرار دهد، معمولاً گروهی از علاقمندان را ناخرسند خواهد کرد چراکه محصول نهایی این شرکت معمولاً بحث‌برانگیز از کاردرمی‌­آید.

 پس از معرفی یک فراری ۸۱۲ سوپرفست با ظاهری خاص در سال گذشته، اکنون این شرکت اقدام به معرفی نسخه روباز فراری ۸۱۲ با نام ۸۱۲ GTS Stallone کرده که بازهم چهره‌ای عجیب دارد.

نیروی پیشرانه ۶.۵ لیتری ۱۲ سیلندر تنفس طبیعی نصب شده در زیر کاپوت فراری ۸۱۲ اکنون ۸۲۰ اسب‌بخار قدرت و ۷۴۰ نیوتن متر گشتاور تولید می­‌کند

تیونر آلمانی اقدام به طراحی کیت قطعات بدنه از جنس فیبرکربن برای این خودروی روباز ایتالیایی کرده که شامل باله بسیار بزرگ عقب می‌­شود، قطعه‌ای که ممکن است خودروهای حاضر در بازی Need for Speed Underground را به یاد آورد. علاوه‌براین باید به انبوه قطعات آیرودینامیکی همچون شبکه­‌های ورودی هوا اشاره کرد که شاید بیشتر از نیاز این خودرو باشد.

بخش اعظم قطعات کابین به رنگ آبی درآمده که شامل داشبورد و روکش چرم صندلی­‌ها و پوشش داخلی درها می‌­شود. نوارهای سفید در نقاط مختلف، تریم فیبرکربن، نورپردازی پوشش داخلی درها و پدال­‌های آلومینیومی هم تکمیل‌کننده نمای چشمگیر این بخش خواهند بود.

منصوری 812 GTS Stallone

خروجی چهارگانه سیستم اگزوز هم چهره‌­ای متفاوت نسبت به قطعه استاندارد نصب شده در نمونه استاندارد این خودرو دارد.

نیروی پیشرانه ۶.۵ لیتری ۱۲ سیلندر تنفس طبیعی نصب شده در زیر کاپوت فراری ۸۱۲ اکنون ۸۲۰ اسب‌بخار قدرت و ۷۴۰ نیوتن متر گشتاور تولید می­‌کند یعنی به ترتیب ۳۱ و ۲۲ واحد افزایش در قدرت و گشتاور. به لطف قدرت بیشتر، اکنون منصوری ۸۱۲ GTS Stallone قادر است ظرف تنها ۲.۸ ثانیه به سرعت صد کیلومتر برساعت دست یابد و تا رسیدن به سرعت ۳۴۵ کیلومتر برساعت به شتابگیری ادامه دهد.

اگر محصول جدید منصوری مطابق با سلیقه شما نبوده ولی به خرید یک فراری ۸۱۲ تقویت‌شده تمایل دارید، خبر خوش این است که خودروساز ایتالیایی به زودی نسخه‌­ای از این خودرو را با نام احتمالی ۸۱۲ Versione Speciale به بازار عرضه خواهد کرد. احتمال دارد این خودرو آخرین محصول موتور-جلو ی فراری با پیشرانه ۱۲ سیلندر تنفس طبیعی باشد.

منبع: باما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.