معرفی موتورسیکلت بنلی ۷۵۲S

قطعه نیوز: شرکت ایتالیایی بنلی – Benelli – طی سال‌های اخیر با عرضه چندین موتورسیکلت جالب، توجهات جهانی را به سوی خود جلب کرده است. حال این شرکت در بازار آسیا به سمت احیای مدل‌های جوان‌پسند با استایل قدیمی Retro رفته است.

”قرار است مالزی اولین پایگاه آسیایی بنلی ۷۲۵S شود.“ماحصل این فلسفه جدید عرضه مدل‌های لئونچینو ۵۰۰ و ۵۰۲C بوده که در بین بالارده‌ها بی‌اندازه محبوب هستند. در حالی که بنلی با عرضه نسخه TRK502 دیدگاه معمولی خود را حفظ کرده است.

بنلی در بازار اروپا علاوه بر مدل لئونچینو ۵۰۰ حضوری قدرتمند را با مدل ۷۵۲S نیز تجربه می‌کند ولی خبر بد اینجاست که تاکنون هیچ‌یک از مدل‌های فوق در بازار آسیا عرضه نشده‌اند. با این حال قرار است مالزی اولین پایگاه آسیایی بنلی ۷۲۵S شود.

این موتورسیکلت از نظر طراحی شبیه برادر کوچک‌تر خود ۳۰۲S است. شاسی اصلی برجسته و عضلانی است. این زبان طراحی را می‌توان نسخه ساده‌تر شده دوکاتی Monster تلقی کرد. درواقع به همین دلیل بوده که بنلی این موتورسیکلت را رقیب مانستر تلقی می‌کند. البته تردیدی نیست که بنلی جدید با تریومف Street Twin و این اواخر مدل ۷۰۰CL-X از شرکت چینی CFMoto رقابت خواهد کرد.

موتورسیکلت بنلی 752S

از نظر فنی می‌توان روی قابلیت‌های بنلی ۷۵۲S حساب باز کرد. برای این موتورسیکلت یک پیشرانه ۷۵۰ سی‌سی دوقلوی موازی با ۷۵ اسب‌بخار قدرت در نظر گرفته شده است. سیستم تعلیق حرفه‌ای آن از برند Marzocchi است که در مدل‌های نامداری مانند MV آگوستا هم دیده می‌شود.

شرکت محصول فوق را در بازار مالزی به قیمت معادل ۹۰۰۰ دلار عرضه می‌کند، نرخی که در بازار رقابت مناسب به نظر می‌رسد. بنلی ۷۵۲S در سه رنگ جدید قرمز، سیاه و سبز تولید خواهد شد.

منبع: باما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.