بحث خودروهای دیزلی به امنیت ملی وصل است؛ ایران‌خودرو جدی بگیرد

قطعه نیوز: رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس در آیین افتتاح خط تولید انبوه اولین گیربکس شش سرعته داخلی، اعلام کرد: تولید گیربکس اتوماتیک قطعا نتیجه درخشانی خواهد داشت به شرطی که از ظرفیت‌های قابل توجه بخش خصوصی  در آن استفاده شود.

به گزارش خبرنگار«قطعه نیوز»، اکبری در ادامه با اشاره به اینکه مجلس یازدهم حدود ۵ ماه وزیر صنعت نداشت، گفت: از زمان حضور آقای رزم حسینی در وزارتخانه، کارها به خوبی پیش رفته است.

به گفته وی، نظرات وزیر با سیاست‌های کمیسیون هم‌سو است و همکاری‌ها تنگاتنگ است.

اکبری با اشاره به چند نکته در خصوص توسعه صنایع مختلف، اظهار کرد: وقتی نخبگان در عرصه های مختلف درخشان هستند، چرا در زمینه خودرو نمی توانند پیشرفت کنند؟ بنابراین انتظار می‌رود موانع توسعه و پیشرفت مشخص شده و از بین برود.

رئیس کمیسیون صنایع افزود: بخش خصوصی یک دریای بی پایان در توانمندی ها و منابع است و در تمام صنایع، بخصوص در خودروسازی باید از این توانمندی‌ها به خوبی استفاده شود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: تحریم های فعلی همه خلاف قوانین بین المللی است. آمریکا قوانین داخلی خود را در سطح جهانی اجرا می‌کند که این خلاف قوانین بین‌المللی است.

اکبری با بیان اینکه در مجلس با تمام توان به دولت و وزارت صنعت کمک می کنیم، تصریح کرد: از ایران خودرو و وزیر انتظار داریم بحث خودروهای دیزلی را جدی بگیرند، چرا که به امنیت ملی وصل است.

وی در پایان تاکید کرد: ایمان دارم گیربکس اتوماتیک که الان از ضرورت های کشور است، می تواند تولید شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.