عرضه موتور های K20C1چهار سیلندر توربو شارژ هوندا

قطعه نیوز: هوندا هفته گذشته خبر عرضه چند دستگاه محدود از موتور های K20C1چهار سیلندر توربو شارژ با ظرفیت ۲.۰ لیتر را که معمولا بر روی هاچ بک های با عملکرد بالای سیویک type R نصب می شوند را تایید کرد.

هوندا هفته گذشته خبر عرضه چند دستگاه محدود از موتور های K20C1چهار سیلندر توربو شارژ با ظرفیت ۲.۰ لیتر را که معمولا بر روی هاچ بک های با عملکرد بالای سیویک type R نصب می شوند را تایید کرد.

به گزارش خبرخودرو، واحد توسعه خودرو های با عملکرد بالای هوندا اعلام کرد که در نظر دارد فروش عمومی تعدادی موتور قدرتمند چهار سیلندر را آغاز کند.

قیمت این موتور که به همراه توربوشارژر و استارتر عرضه می شود ۶۷۹۰ دلار است که البته در صورت سفارش بسته کنترلی شامل پدال گاز، ECU و سیم کشی های ۲۲۱۰ دلار دیگر گران تر می شود.

جان وایتمن، مدیر واحد خودرو های با عملکرد بالای هوندا (HPD) گفت: ” ما مفتخریم که در این واحد بسته های موتور خاص و ارزان را ارائه می کنیم. موتور K20C1 ما بسیاری از مسابقات را برده است.”

البته بایستی گفت رانندگانی که قصد جایگزین کردن موتور های معمول خودرو های type R با این موتور را دارند کمی مایوس خواهند شد اگر بدانند که K20C1 مجوز حرکت در خیابان های ایالات متحده را ندارد.

طبق اعلام HPD این موتور ها برای استفاده خیابان ها مجوز ندارند و تنها بایستی در مسیر های غیرشهری یا همان مسیر های مسابقه ای حرکت کنند.

تنها ۹۳ دستگاه از این موتور ها به صورت اختصاصی از یکم ماه مه در ایالات متحده عرضه خواهد شد.

منبع: زومیت

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.