شکار تصاویر جاسوسی ب‌ام‌و X6 فیس‌لیفت

قطعه نیوز: نسل سوم ب‌ام‌و X6، شاسی‌بلند کوپه ب‌ام‌و، مجهز به بهترین پیشرانه‌های ساخته شده توسط ب‌ام‌و است، اما با وجود گذشت کم‌تر از دو سال از تولید نسل سوم X6، ظاهراً این شرکت باواریایی از تکنولوژی‌های موجود در آن راضی نیست و اکنون در حال آماده‌سازی فیس‌لیفتی برای این نسل است.

طبق عکس‌های جاسوسی لو رفته، در فضای‌داخلی ب‌ام‌و X6 جدید، تغییرات زیادی رخ داده است.

عکس‌های جاسوسی فیس‌لیفت ب‌ام‌و X6، تغییرات اساسی را در داخل خودرو نشان می‌دهند. مشخصه جدیدی در نمای بیرونی دیده نمی‌شود و همین که ب‌ام‌و نمونه اولیه خود را استتار نکرده، نشانگر این است که هنوز برای رونمایی طراحی جدید آماده نیست.

با این حال به نظر می‌رسد که چراغ‌های جلو با X6 فعلی کمی متفاوت است؛ اما به احتمال زیاد موقتی هستند و فقط برای مهیا شدن شرایط تست‌های جاده‌ای نصب شده‌اند.

طبق عکس‌های جاسوسی لو رفته، در فضای‌داخلی ب‌ام‌و X6 جدید، تغییرات زیادی رخ داده که مهم‌ترین آن‌ها، اضافه شدن صفحه نمایش بزرگ منحنی شکل دو قسمتی است؛ یکی برای سیستم اطلاعات و سرگرمی و دیگری برای ابزارهای دیجیتال.

تصاویر جاسوسی ب‌ام‌و X6 فیس‌لیفت مدل ۲۰۲۲

به نظر می‌رسد که ب‌ام‌و کنترل‌های HVAC را در نمایشگر مرکزی یکپارچه کرده است. دکمه‌های فیزیکی‌ای که در نسخه فعلی قرار گرفته نیز در این فیس‌لیفت جدید دیده می‌شوند اما برچسبی که روی آن تعبیه شده به زبان آلمانی می‌گوید که دکمه‌ها کاربردی ندارند. اهرم تعویض دنده نیز کوچک‌تر شده اما ممکن است تا فرا رسیدن زمان تولید، تغییر کند.

به احتمال زیاد، تا ۱۰ الی ۱۲ ماه آینده، فیس‌لیفت جدید X6 آماده رونمایی می‌شود. با این که نمونه اولیه تغییرات عمده را در فضای داخلی نشان می‌دهد، اما ممکن است ب‌ام‌و در نمای خارجی نیز تجدید نظر کند‌.

منبع: باما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.