مردم تا حدامکان از تردد و مسافرت‌های غیر ضروری اجتناب کنند

قطعه نیوز: رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با اشاره به افزایش شیوع بیماری کرونا در استان خوزستان و برخی نقاط کشور، از مردم خواست از تردد و مسافرت‌های غیر ضروری خودداری کنند.

مجید شیرانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با اشاره به ابلاغ نامه وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مبنی بر اعمال محدودیت در تردد از مرز‌های استان خوزستان به استان‌های همجوار آن و حتی منع تردد بین شمال و جنوب این استان ابراز امیدواری کرد: مردم نیز با توجه به دستورالعمل‌های ابلاغی به کنترل شیوع بیماری کرونا کمک کنند.

او افزود: سه شهرستان خانمیرزا، سامان و بن در وضعیت آبی و سایر شهرستان‌ها در چهارمحال و بختیاری در وضعیت زرد قرار دارند.

مراجعه ۹۰ بیمار مشکوک به کرونا به مراکز درمانی چهارمحال و بختیاری

شیرانی اضافه کرد: خوشبختانه طی ۲۴ تا ۴۸ ساعت گذشته شاهد ثبات نسبی در روند شیوع بیماری کرونا در استان هستیم که امیدواریم با همکاری مردم و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی این وضعیت پایدار باشد.

او با بیان اینکه در شرایط کنونی حتی تردد بین شهرستانی و درون استانی نیز می‌تواند خطرناک و به شیوع بیماری کرونا دامن بزند از مردم خواست: در ایام پایانی سال و در آستانه عید نوروز تا حد امکان از هر اقدامی که به شیوع بیماری کرونا دامن می‌زند اجتناب کنند.

شیرانی گفت: حتی به افرادی که به واسطه شغل یا تحصیل در خارج از استان حضور یا اسکان داشته اند خواسته می‌شود هنگام رجوع به استان تا چند روز، اصول خود قرنطینگی را رعایت و از تماس نزدیک با اطرافیان پرهیز کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.