معرفی باجاج پولسار ۱۸۰ مدل ۲۰۲۱

قطعه نیوز: در میان تمام موتورسیکلت‌های با مصرف روزانه در بازار هند تعدادی کمی موفقیت پولسار از شرکت باجاج را تجربه کرده‌اند. محصولی که سال‌هاست در بازار حضور دارد و با اشکال و اندازه‌های مختلف به دست مشتریان می‌رسد. با این حال نسخه‌های عالی پولسار NS200 و RS200 هم که چیزی شبیه به کی‌تی‌ام دوک ۲۰۰ هستند نیز مشتریان خود را دارند.

باجاج پولسار ۱۸۰ مدل ۲۰۲۱ به‌زودی با قیمت پایه حدود هزار و ۴۴۵ دلار عرضه می‌شود.

با اینکه شرکت توانایی خود در حوزه موتورسیکلت‌های نیکد و اسپرت را با خانواده NS و RS نشان داده ولی هم‌چنان تردیدی نیست که نسخه میانی پولسار ۱۸۰ دست‌نیافتنی است. مدلی که اکنون گفته می‌شود نسخه جدیدی از آن برای بازار بومی هند در نظر گرفته شده است. اطلاعاتی در دست است که نشان می‌دهد باجاج پولسار ۱۸۰ مدل ۲۰۲۱ به‌زودی با قیمت پایه حدود هزار و ۴۴۵ دلار عرضه می‌شود.

هم از نظر کلاس طراحی و هم از نظر قیمتی، باجاج پولسار ۱۸۰ جدید رقابتی نزدیک با هوندا هورنت، تی‌وی‌اس آپاچی RTR و سوزوکی Gixxer خواهد داشت.

موتورسیکلت باجاج پولسار ۱۸۰ مدل ۲۰۲۱

باجاج پولسار ۱۸۰ مدل ۲۰۲۱ مجهز به همان پیشرانه تک سیلندر ۱۷۸.۶ سی‌سی است که پیش‌تر روی پولسار ۱۸۰F نئون نیز نصب شده بود. خروجی ۱۶.۶ اسب‌بخاری آن برای گشت و گذار و کارهای روزانه کافی به نظر می‌رسد. از آنجا که این موتورسیکلت با استاندارد مدرن BS6 عرضه می‌شود پس مطمئن هستیم که در چرخ جلو و عقب آن نیز ترمزهای دیسکی ABS نصب می‌شود.

منبع: باما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.