افزایش تعامل امداد خودرو ایران با پلیس راهور ناجا

قطعه نیوز: میر حسینی گفت: تعامل امداد خودرو با پلیس باعث تسهیل در تردد ناوگان حمل و نقل کشور خواهد شد.

میر حسینی مدیرعامل امداد خودرو ایران در مراسم بازدید سردار هادیانفر رئیس پلیس راهور ناجا از مرکز تماس ایران خودرو گفت: تعامل امداد خودرو با پلیس باعث تسهیل در تردد ناوگان خواهد شد و موجب کاهش انتظار هموطنان در جاده می‌شود.

او بیان کرد: امداد خودروهای متفرقه به چالشی تبدیل شده اند، از پلیس بابت برخورد با امدادگران متفرقه سپاسگزار هستیم. دلایل انتقال شرکت امداد خودرو به سایت فعلی این است که از سرمایه‌های غیر مولد استفاده شود.

میرحسینی گفت: قطعا نزدیکی به شرکت مادر (امداد خودرو ایران) باعث افزایش بهروری می‌شود، کسی در راه نمی‌ماند و ما به دنبال تحقق این شعار هستیم.

مدیرعامل امداد خودرو ایران ادامه داد: قدمت شرکت امداد خودرو به بیش از ۲۰ سال می‌ رسد، اوایل با ۳ خودرو کار را شروع کردیم و اکنون هزار و ۱۰۰ دستگاه خودرو مشغول امداد رسانی هستند. قطعا پوشش امداد خودرو محدود به جای خاصی نیست و همه مناطق کشور را پوشش می‌دهد.

او گفت: از زمانی که خودرو تحویل کارخانه داده می شود، فعالیت ما شروع می‌شود. از سال گذشته که بحث ویروس کرونا مطرح شد سعی کردیم به مردم کمک کنیم و جلوی تردد های زیاد را گرفتیم و خدمات را درب منزل انجام دادیم.

مدیرعامل امداد خودرو ایران گفت: تعداد مشتریان ما بیش از ۴۰۰ هزار نفر است. مرکز تماس امداد خودرو یکی از بزرگ‌ترین مراکز در ایران است. دور کاری را با توجه به زیرساخت موجود انجام دادیم. تعامل امداد خودرو با پلیس باعث تسهیل در تردد ناوگان حمل و نقل کشور خواهد شد.

میرحسینی ادامه داد: تعداد تماس‌ها از ۲۰ هزار به ۴۰ هزار تماس افزایش یافته است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.