بازسازی خیره‌کننده دوج چارجر ۱۹۷۰

قطعه نیوز: پیشرانه ۴۲۶Hemi یکی از قدرتمندترین پیشرانه‌­هایی است که از سوی موپار – Mopar – عرضه شده است. این نیروگاه قدرتمند دو سال پیش با نام Hellephant به میدان آمد تا نیروی هزار اسب بخاری و فیل-مانند خود را به رخ رقبا بکشد. استقبال از این پیشرانه قدرتمند به قدری زیاد بود که تمام نمونه‌های قابل سفارش ظرف تنها ۴۸ ساعت و با قیمت ۳۰ هزار دلار فروخته شدند.

این دوج چارجر ۱۹۷۰ فیبرکربنی به کمدین مشهور یعنی کوین هارت تعلق دارد و نیروی محرکه خود را از پیشرانه ۸ سیلندر ۷ لیتری Hellephant دریافت می‌کند.

اکنون یک نمونه از این پیشرانه فوق‌العاده در سینه خودروی یکی از افراد مشهور نصب شده است. پس از انتشار چند تصویر تبلیغاتی در فضای مجازی، SpeedKore به صورت رسمی از جدیدترین محصول خود یعنی Hellraiser رونمایی کرده است. این دوج چارجر ۱۹۷۰ فیبرکربنی به کمدین مشهور یعنی کوین هارت تعلق دارد و نیروی محرکه خود را از پیشرانه ۸ سیلندر ۷ لیتری Hellephant دریافت می­‌کند که خروجی حیرت‌انگیز ۱۰۰۰ اسب‌بخار و ۱۲۸۸ نیوتن‌متر تولید می‌­کند.

بد نیست بدانید SpeedKore چند سال پیش اقدام به ساخت یک پلیموت باراکودا ۱۹۷۰ برای آقای هارت کرده بود که البته در اثر تصادف آسیب دید.

بازسازی خیره‌کننده دوج چارجر ۱۹۷۰

بدنه فیبرکربنی این چارجر سفارشی استاندارد صنعت هوانوردی را دریافت کرده و از میزان ضخامت آن برای مقاومت در برابر تغییر شکل اطمینان حاصل شده است.

ظاهر تیره رنگ خودرو با ارتفاع کم نسبت به سطح زمین، با پیشرانه قدرتمند آن هماهنگ شده ضمن این‌که فضای کابین هم با میله­‌های محافظ و صندلی‌های اسپرت GT Sportster ساخت ریکارو با روکش چرم قرمز و مشکی، کاملاً از ماهیت مسابقه‌­ای این چارجر سفارشی خبر می‌­دهد.

سیستم تعلیق جلوی چارجر Hellraiser از کوروت C6 به عاریت گرفته شده درحالی‌که تعلیق قابل تنظیم عقب توسط متخصصان SpeedKore طراحی شده است. رینگ‌های ۳ تکه HRE S201 هم با ترمزهای برمبو و تایرهای پایلوت اسپرت ۴S همراه شده است.

شرکت SpeedKore درباره قیمت چارجر Hellraiser هیچ رقمی اعلام نکرده اما به راحتی می‌­توان حدس زد با توجه به قیمت قطعات سفارشی نصب شده روی این خودرو، با نمونه‌­ای بسیار گران‌قیمت روبرو هستیم.

منبع: باما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.