معرفی کادیلاک CT5-V Blackwing+ عکس

قطعه نیوز: هرچند کادیلاک CT5-V خودروی خوبی بشمار می‌­آید اما حقیقت این است که نمی­‌تواند به عنوان جانشین CTS-V، انتظارات علاقمندان را برآورده سازد. به همین دلیل کادیلاک اقدام به معرفی نسخه Blackwing از CT5-V نموده تا چهره دیگری از این سدان را به نمایش بگذارد.

پیشرانه ۸ سیلندر این خودرو ۶۶۸ اسب‌بخار قدرت تولید می‌کند.

این خودرو که همزمان با برادر کوچکتر خود یعنی CT4-V Blackwing معرفی شده، به پیشرانه ۶.۲ لیتری ۸ سیلندر بهسازی شده مجهز است که ۶۶۸ اسب‌بخار قدرت و ۸۹۳ نیوتن‌متر گشتاور را به چرخ‌های عقب ارسال می‌­کند. به لطف این خروجی، کادیلاک CT5-V Blackwing قادر است ظرف تنها ۳.۷ ثانیه به سرعت ۹۶ کیلومتر برساعت دست یابد. حداکثر سرعت این خودرو نیز هم برابر با ۳۲۲ کیلومتر برساعت اعلام شده است.

همانطور که اشاره شد، کادیلاک CT5-V Blackwing به نسخه بهسازی شده از پیشرانه ۸ سیلندری مجهز است که قبلاً در CTS-V نصب شده با این تفاوت که کادیلاک در محصول جدید از سوپرشارژر بزرگتر، پولی‌های جدید، سرسیلندرهای آلومینیومی و ورودی هوای تیتانیومی با ۴۶ درصد هدایت هوای بهتر استفاده کرده است.

کادیلاک CT5-V Blackwing مدل ۲۰۲۲

جعبه‌دنده کادیلاک CT5-V Blackwing به صورت استاندارد شش سرعته دستی Tremec است ولی با سفارش مشتری امکان نصب نمونه ۱۰ سرعته اتوماتیک هم فراهم شده که بنابر اعلام کادیلاک، عملکرد سریعتری نسبت به همتایان دوکلاچه دارد.

بد نیست بدانید شتاب ۳.۷ درصدی اعلام شده برای این خودرو به جعبه‌دنده اتوماتیک مربوط بوده و با جعبه‌دنده دستی این عدد کمی افزایش یافته و خودرو کندتر خواهد بود.

کادیلاک CT5-V Blackwing به چهارمین نسل سامانه کنترل سواری مغناطیسی مجهز است که در تعلیق جلو و عقب بهسازی شده و راحتی سواری و فرمان‌پذیری این خودرو را افزایش داده است.

کابین کادیلاک CT5-V Blackwing مدل ۲۰۲۲

تایرهای ۱۹ اینچی CT5-V Blackwing از نوع پایلوت اسپرت ۴S و ساخت میشلین هستند که در کنار رینگ‌های ۱۹ اینچی و ترمزهای کربن-سرامیک قرار گرفته و به کنترل افزایش ۲۴ کیلوگرمی وزن این خودرو نسبت به نسخه استاندارد یاری می­‌رساند.

سپر جلو با ورودی هوای بزرگتر، جزئیات مشکی، قطعات فیبرکربنی برای افزایش نیروی رو به پایین، جلوپنجره تیره، باله و دیفیوزر از جنس فایبر در عقب مهمترین تغییرات ظاهری اعمال شده بر کادیلاک CT5-V Blackwing است.

صندلی های کادیلاک CT5-V Blackwing مدل ۲۰۲۲

در فضای کابین این سدان اسپرت هم جزئیات فیبرکربن در کنسول میانی، فرمان و پوشش داخلی درها به چشم می­‌خورد. صفحه پشت آمپر ۱۲ اینچی دیجیتال این خودرو مشابه با نسل جدید کوروت بوده و مواردی شامل فشار باد تایر، نیروی G و بوست توربوشارژر را به نمایش می‌­گذارد ضمن این‌که تنظیمات مربوط به کنترل کشش و سه حالت رانندگی با این خودرو شامل جاده، اسپرت و مسابقه­‌ای را نیز از همین محل می­توان انتخاب کرد.

به منظور ایجاد تمایز هرچه بیشتر، شرکت سازنده دو رنگ سفارشی نارنجی Blaze متالیک و آبی الکتریک را برای بدنه این خودرو تعیین کرده است. قیمت پایه کادیلاک CT5-V Blackwing برابر با ۸۴,۹۹۰ دلار بوده که با تنها هزار دلار می­‌توان اقدام به ثبت سفارش کرد.

منبع: باما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.