فروش باتری ماشین ایرانی در بازار با برچسب فرانسوی

قطعه نیوز: رئیس اتحادیه سازندگان و فروشندگان باطری و خدمات برق تخصصی خودرو گفت:برخی افراد روی باتری‌های ماشین داخلی برچسب فرانسوی می‌زنند و آن را با قیمت چند برابری می‌فروشند.

تقی علی اکبری رئیس اتحادیه سازندگان و فروشندگان باطری و خدمات برق تخصصی گفت: در گذشته نیاز بود که ۷۰ درصد نیاز داخل در زمینه باطری، از طریق واردات تامین شود و اکنون توانسته ایم این کالا را در داخل تولید کنیم و دیگر نیاز به باتری ماشین وارداتی نداریم.

او تشریح کرد: اکنون باتری هایی که در داخل کشور تولید می شوند دارای کیفیت بالایی هستند و می توان گفت کیفیت باطری های داخلی حتی از نمونه های وارداتی هم بهتر است و در مواردی مشاهده می شود که برخی افراد روی باتری های داخلی برچسب فرانسوی می زنند و آن را به اسم این کشور و با قیمت چند برابری می فروشند.

رئیس اتحادیه سازندگان و فروشندگان باطری و خدمات برق تخصصی خودرو با تاکید بر کیفیت بالای باتری‌های داخلی در برابر باتری‌های وارداتی، ادامه داد:برخی افراد باتری ماشین ۸۰۰ هزار تومانی ایرانی را با زدن برچسب فرانسوی به قیمت ۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان فروخته می فروشند، در حالی که این کالا کاملا ایرانی است.

علی اکبری تشریح کرد: باتری هایی که در داخل تولید می شود گارانتی دارند و هیچ مشکلی در آنها وجود ندارد. هم می توانیم نیاز داخل را تامین کنیم و علاوه بر این بسیاری از سازندگان باتری خودرو را به افغانستان و عراق صادر می کنند و قیمت بسیار مناسبی دارد.

رئیس اتحادیه سازندگان و فروشندگان باطری و خدمات برق تخصصی خودرو  افزود: برخی ادعا دارند که باتری های ایرانی گران است اما به هیچ عنوان اینگونه نیست و قیمت مناسبی دارد. اگر حتی قیمت برخی از مدل ها بالا باشد، به دلیل استفاده سرب در آنهاست چرا که سرب بسیار گران است.

او گفت: قیمت باتری پراید که برای تمام خودروهای داخلی استفاده می شود، کمتر از ۴۰۰ هزار تومان است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.