افزایش ۷.۴ درصدی فروش ب ام و در چین

قطعه نیوز: شرکت آلمانی “ب ام و” اعلام کرد که فروش این خودروساز در چین طی سال ۲۰۲۰ نسبت به سال قبل از آن به رکورد جدیدی دست یافته است.

شرکت آلمانی “ب ام و” روز سه‌شنبه اعلام کرد که فروش این خودروساز در چین طی سال ۲۰۲۰، ۷.۴ درصد نسبت به سال قبل از آن افزایش یافت و به رکورد جدیدی دست یافت.

بر اساس این گزارش، این خودروساز آلمانی سال گذشته میلادی ۷۷۷۳۷۹ دستگاه با نام تجاریBMW و Mini تحویل داده است.

شرکت بی ام و در تاکید کرد: این بهترین فروش سالانه گروه BMW در چین از زمان ورود به بازار در سال ۱۹۹۴ است.

از کل ۲.۳ میلیون دستگاه BMW و Mini فروخته شده در جها ن طی سال گذشته ، تقریباً از هر ۳ خودرو یک مورد در چین فروخته شده است.

جوچن گولر، رئیس و مدیر اجرایی گروه BMW در چین در بیانیه ای گفت: تلاش های هماهنگ و انعطاف پذیر چین در سراسر این کشور در مبارزه با ویروس کرونا و بیماری کووید_۱۹ و همچنین تقویت بهبود اقتصادی در سال ۲۰۲۰ نتایج فوق العاده ای به همراه داشته است.

این در حالی است که فروش گروه BMW از جمله اتومبیل های لوکس رولز رویس، ۸.۴ درصد نسبت به سال گذشته کاهش یافته است. فروش این شرکت در سه ماهه چهارم نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۳.۲ درصد افزایش داشته است.

پیتر نوتا، عضو هیات مدیره شرکت بی ام و و مسئول بخش مشتری، نام های تجاری و فروش گفت: ما موفق شدیم سال را با سه ماهه چهارم قدرتمند به پایان برسانیم و بار دیگر در حوزه فروش خودروهای برتر جهان پیشرو باشیم.

کسب و کار شرکت بی ام و در اروپا نیز با برخی محدودیت های خرده فروشی روبرو شد چرا که کل فروش BMW و MINI در سال گذشته با کاهش ۱۵.۷ درصدی نسبت به سال قبل از آن مواجه شد و به ۹۱۲۶۲۱ دستگاه رسید.

فروش این شرکت در ایالات متحده نیز با ۱۸ درصد کاهش به ۳۰۶۸۷۰ دستگاه در سال گذشته رسیده است.

منبع: تسنیم

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.