پایونیر از کوچک‌ترین ساب ‌ووفر خودرو رونمایی کرد

قطعه نیوز: ساب ووفر TS-WX010A پایونیر که در جریان CES 2021 رونمایی شد، با ضخامتی کمتر از ۳ اینچ می‌تواند به‌راحتی در فضای زیر پای سرنشین خودرو نصب شود.

پایونیر در جریان CES 2021 از میکرو ساب‌ووفر TS-WX010A برای نصب در خودرو رونمایی کرد که تا به امروز کوچک‌ترین ساب‌ووفر ساخت این شرکت است.

میکرو ساب‌ووفر TS-WX010A با پهنای ۹ اینچ، عمق ۴٫۶ اینچ و ضخامت ۲٫۷ اینچ برای قرار گرفتن در فضاهای کوچک داخل خودرو طراحی شده است. این ساب ووفر برای نصب در فضای مخصوص زیر پای سرنشینان خودرو بهینه‌سازی شده؛ اما می‌تواند به‌راحتی زیر یا پشت صندلی قرار بگیرد. در واقع هر فضای خالی کوچک داخل خودرو برای نصب این میکرو ساب‌ووفر مناسب است و به جریان برق ۱۲ ولتی نیاز دارد.

درون TS-WX010A، ووفر مستطیلی‌شکل با قابلیت پخش صدا از زیر و اندازه‌ی ۶٫۶ در ۳٫۱ اینچ قرار دارد و از آمپلی‌فایر حداکثر ۱۶۰ واتی (مقدار مؤثر ۵۰ وات) کلاس D بهره می‌برد. گفته می‌شود TS-WX010A برای خودروهای الکتریکی و هیبریدی کم سروصدایی که کف ‌نویز بسیار پایینی دارند، مدل بسیار مناسبی است؛ در نتیجه برای لذت بردن از رِنج کامل صدا به برق زیادی نیاز نیست.

ساب ووفر پایونیر TS-WX010A

میکرو ساب ووفر TS-WX010A برای نصب در فضای زیر پای سرنشین خودرو طراحی شده است

متوسط ۵۰ وات برای ساب‌ووفر زیاد به نظر نمی‌رسد؛ اما پایونیر به مصرف‌کننده اطمینان می‌دهد این مقدار کم به این خاطر است که TS-WX010A در داخل کابین همراه سرنشین خواهد بود و قرار نیست صدا را از صندوق عقب به داخل ماشین بفرستد. به نظر می‌رسد این ووفر کم حجم می‌تواند فرکانس‌های پایین سیستم‌های صوتی خودروهای معمولی، شاسی‌بلند و کامیون را به‌طور قابل قبولی تقویت کند.

قیمت این محصول و تاریخ عرضه‌ی آن هنوز اعلام نشده است. همچنین ویدیویی که قدرت پخش صدای این ووفر را به نمایش بگذارد، فعلا در دست نیست؛ اما احتمالا به‌زودی در دسترس قرار خواهد گرفت.

TS-WX010A تنها محصول کوچک و کم‌حجم پایونیر نبود که امسال در جریان CES 2021 معرفی شد؛ این شرکت همچنین خبر عرضه‌ی استریوی ماژولار را اعلام کرد که قابل نصب در داشبورد‌هایی با فضای محدود در خودرو است.

منبع: زومیت

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.