معرفی اسکوتر تی‌وی‌اس ژوپیتر ۱۲۵

قطعه نیوز: بازار اسکوترها با پیشرانه سبک در کشورهای در حال توسعه‌ای مانند هندوستان رونق فراوانی دارد. با وضع قوانین جدید شرکت‌های نامداری مثل TVS مجبور شده‌اند به منظور تامین تقاضا به طور مداوم طیف وسیعی از محصولات جدید خود را راهی بازار کنند. تی‌وی‌اس با در اختیار داشتن چند اسکوتر برقی در سبد خود حالا روی مدل‌های حجیم‌تر هم متمرکز شده است.

از جمله مزایای تی‌وی‌اس ژوپیتر ۱۲۵، قیمت مقرون به صرفه، کاربرد ساده و طراحی جذاب و جوان‌پسندش است.

ژوپیتر از چند سال پیش به این سو پرفروش‌ترین محصول این شرکت در بازار بوده است. از جمله مزایای این موتورسیکلت قیمت مقرون به صرفه، کاربرد ساده و طراحی جذاب و جوان‌پسندش است.

اگرچه اغلب ژوپیتر را با پیشرانه ۱۱۰ سی‌سی دیده بودیم ولی اکنون به نظر می‌رسد که شرکت قصد دارد ویرایش ۱۲۵ سی‌سی آن را نیز به زودی راهی بازار کند. این اقدام پس از آن صورت گرفته که با اجرای قوانین آلایندگی در کشور هند موسوم به BS6، بسیاری از شرکت‌ها مجبور به بالا بردن حجم پیشرانه موتورسیکلت‌هایشان شده‌اند. چراکه پیشرانه‌های حجیم‌تر در سرعت‌های بالاتر آلایندگی کمتری نسبت به مدل‌های سبک‌تر دارند.

این شاید بزرگ‌ترین دلیل تی‌وی‌اس برای این پیشرفت چشم‌گیر باشد. تا پیش از این تنها مدل NTorq به‌عنوان محصول ۱۲۵ سی‌سی شرکت شناخته می‌شد. موتورسیکلت فوق به دلیل طراحی اسپر‌ت‌تر و طیف گسترده آپشن‌ها تفاوت فاحشی با ژوپیتر داشت ولی نکته اینجاست که از نظر قیمتی اقبال با ژوپیتر همراه بوده است. از سوی دیگر مدل فوق به‌عنوان یکی از ساده‌ترین محصولات بازار نیز شناخته می‌شود.

استفاده از پنل سنتی آنالوگ و حذف بسیاری از آپشن‌های رفاهی تی‌وی‌اس ژوپیتر را تبدیل به گزینه‌ای محبوب به منظور کاربردهای ساده کرده است. در مورد پیشرانه جدید ۱۲۴.۸ سی‌سی آن پیش‌بینی می‌شود که شرکت سراغ همان قوای محرکه NTorq رفته باشد. پکیجی که به راحتی ۹.۶ اسب‌بخار قدرت تولید می‌کند.

ژوپیتر با قیمتی زیر ۱۰۰۰ دلار بازار هوندا اکتیوا ۱۲۵، سوزوکی اکسس ۱۲۵ و هیرو دستینی ۱۲۵ را به خطر می‌اندازد.

منبع: باما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.