افزایش تعمیرگاه‌های خودرو بدون جواز در شهر تهران

قطعه نیوز: رئیس اتحادیه تعمیرکاران خودرو تهران از افزایش روزانه تعمیرگاه های بی جواز در شهر تهران خبرداد و گفت: تعدادی از تعمیرگاه هایی که نرخ نامه ندارند بدون جواز هستند.

علیرضا نیک آئین، رئیس اتحادیه تعمیرکاران خودرو تهران درباره تفاوت نرخ تعمیرگاه ها اظهار کرد: نرخ نامه تعمیرگاه ها ابتدای سال تنظیم و توزیع می شود.

وی از افزایش روزانه تعمیرگاه های بی جواز در شهر تهران خبرداد و گفت: تعدادی از تعمیرگاه ها نرخ نامه ندارند و نمی توان این موضوع را انکار کرد، اما بعد از بررسی نهایتاً به این نکته پی می بریم که این تعمیرگاه ها جواز ندارند.

رئیس اتحادیه تعمیرکاران خودرو تهران با تأکید بر اینکه نرخ نامه و جواز تعمیرگاه باید در معرض دید مشتریان باشد، افزود: شهروندان می توانند از تعمیرگاه هایی که نرخ نداشته باشند شکایت کنند و موضوع را با تلفن ۷۷۶۴۶۰۶۰ و شماره ۱۲۴ در میان بگذارند.

نیک آئین با بیان اینکه حدود ۷۵ درصد از تعمیرگاه های تهران جواز دارند و ۲۵ درصد هم بدون جواز هستند، متذکرشد: البته اتحادیه و بخش بازرسی اصناف با تعمیرگاه های بی جواز برخورد می کند اما این تعمیرگاهها روز به روز در شهر در حال افزایش هستند.

منبع: صبح و گفت و گو

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.