ثبت نام لاستیک دولتی

قطعه نیوز: در ابتدا باید دقت داشته باشید که ثبت نام لاستیک‌های دولتی بیشتر برای تاکسی‌ها و ماشین های حمل و نقل عمومی عرضه می‌شود. ولی با افزایش قیمت لاستیک‌های تولید داخلی، عرضه لاستیک دولتی برای تمامی خودرو‌های دیگر نیز فراهم شده است.در حال حاضر دارندگان خودرو می‌توانند به دو روش آنلاین و حضوری برای خودرو خود لاستیک با نرخ دولتی خریداری کنند.

ثبت نام لاستیک دولتی به روش آنلاین و حضوری

با برقراری ارتباط با فروشگاه‌های آنلاین و یا شعب معتبر در شهرها، متقاضیان میتوانند به واسطه تولید کنندگان لاستیک ایرانی در خواست خود را ثبت کنند. مصرف کنندگان برای تعداد چهار حلقه لاستیک ثبت نام می­شوند. متقاضیان می­توانند با ثبت نام آنلاین در مدت زمان کمتری نسبت به روش دریافت حضوری، لاستیک های خود را تحویل بگیرند.

ارائه مدارک در روش آنلاین تنها با آپلود کارت ملی و کارت خودرو امکان پذیر خواهد بود. در زمان دریافت باید کارت ملی صاحب خودرو را به مامور پست جهت استعلام نشان دهید.

مدارک مورد نیاز جهت انجام ثبت نام

کارت ملی صاحب خودرو

کارت خودرو

برگ سبز خودرو

نکته دیگری که لازم به ذکر است در رابطه شیوه ثبت نام مستقیم مطرح می­شود. شهروندان می‌توانند با مراجعه مستقیم به سایت یوزپلنگ ، از نحوه و زمان دقیق ثبت نام‌ها مطلع گردند.

تفاوت قیمت لاستیک دولتی و لاستیک آزاد چقدر است؟

انواع لاستیک‌های ایرانی در بازار فروش آزاد، با مبلغی بالاتر از نرخ دولتی به فروش می­رسند. هر روز ۱۰ تا ۱۵ درصد از تولید شرکت‌های داخلی برای فروش آنلاین اختصاص پیدا می­کند. مصرف کنندگان در ساعات مشخص که سایت لاستیک مورد نظر اعلام می‌کند، می­توانند اقدام به ثبت نام و خرید ‌کنند.

لازم به ذکر است که مقرر شده بود دولت، در قالب یک سامانه جامع تجارت در اواخر آبان ماه امسال، اقدام به یکپارچه سازی فروش لاستیک ها و انتظام بخشی به عرضه و تقاضا در این بازار گند. متاسفانه هنوز این سامانه با مشکلات بسیاری رو به رو است. قیمت لاستیک در بازار آزاد بعضاً به قدری افزایش یافته است که مالکان خودرو، از پس تامین هزینه خرید یک جفت لاستیک هم بر نمی‌آیند. این مسئله موضوع مهمی است که متولیان را وادار به سامان دهی توزیع این تولیدات، با قیمت لاستیک دولتی کرده است.

لاستیک یزد تایر

یکی از راه های خرید لاستیک دولتی، ثبت نام لاستیک دولتی یزد تایر است. همانطور که مطلع هستید عرضه لاستیک دولتی با نرخ مصوب هرماه توسط تولیدکنندگان در اختیار توزیع کنندگان و نمایندگی ها قرار می­گیرد.

انواع لاستیک خودروهای داخلی در سایزهای ۱۳ اینچ، ۱۴ اینچ و ۱۵ اینچ هستند. هر یک از این سایز ها توسط این شرکت ها تولید و به بازار عرضه می­شوند. با توجه به این نکته که نرخ دولتی لاستیک اختلاف فاحشی با نرخ آزاد دارد، می­توانید برای ثبت نام اقدام کنید.

 کافیست با در دست داشتن مدارک ذکر شده خودرو، از طریق سایت فروش و یا نمایندگی های مجاز اقدام به ثبت نام لاستیک ها فرمایید. زمان بندی عرضه این محصول از طرف خود شرکت در پایگاه اطلاع رسانی وبسایت اعلام خواهد شد.

شرکت تولیدی لاستیک یزد یکی از موفق ترین طراحان و تولیدکنندگان انواع مختلف تایر و تیوپ در حوزه صنعت تایر ایران است، که در سال ۱۳۶۵ در شهر یزد فعالیت خود را آغاز کرد.

شرکت یزد تایر در راستای توسعه فناوری و توانایی تولیدات لاستیک های منطبق با استانداردهای جهانی، در سال ۱۳۸۶ با شرکت معتبر وردشتاین هلند در اروپا، همکاری خود را آغاز کرد. لاستیک های سواری یزد تایر را در واقع می­توان از جهتی در سطح کیفیت تولید لاستیک های شرکت وردشتاین هلند در ایران دانست.

محصولات سواری لاستیک شرکت یزد تایر، با استفاده از مواد ومتریال اولیه درجه یک، فناوری پیشرفته روز اروپا و قیمت مناسب در بازار داخلی عرضه می­شود. در نتیجه اعتماد مصرف کننده را به خود جلب کرده و جایگاه ویژه ای در بین انبوه برند های داخلی و خارجی دارد.

لاستیک بارز

سالانه مراحل اولیه طرح توزیع و ثبت نام لاستیک دولتی بارز در ۹ شهر و استان کشور تا تکمیل ظرفیت کامل انجام می­گیرد. مرحله جدید طرح در هر ماه با اضافه شدن شهرها و استان‌های جدید آغاز می­شود. در طرح توزیع لاستیک با نرخ دولتی، تمامی کاربران و راننده های فعال شهرهای تعیین شده، تحت پوشش دریافت لاستیک دولتی قرار می‌گیرند.

در دستور کار این طرح لاستیک دولتی بین کاربران راننده فعال ۱۳ شهر و استان کشور توزیع خواهد شد. در این طرح، تمامی کاربران راننده، لاستیک‌های بارز را با قیمت دولتی خریداری می‌کنید. نکته قابل توجه موضوع تعویض لاستیک ها در محل شعبه انتخابی است، تحویل لاستیک الزامی خواهد بود. اجرت تعویض هر جفت لاستیک خودرو سواری در تمامی شعب ۷۰ هزار تومان است.

نکات خرید لاستیک بارز با نرخ دولتی

صاحبان خودرو تا ۴۸ ساعت پس از ثبت خرید خود می‌توانند لاستیک های خریداری شده را عودت داده و وجه پرداختی خود را دریافت کنید.

درصورت اقدام برای عودت لاستیک بعد از مهلت تعیین شده، مبلغ پرداختی با کسر مقدار ۵ درصد به شما بازگردانده می­شود.

زمان دقیق تحویل لاستیک توسط خود شما هنگام خرید تعیین خواهد شد.

تا ۷ روز پس زمان تعیین‌شده جهت تحویل لاستیک، می‌توانید به شعب مراجعه فرمایید.

مراحل خرید لاستیک از وبسایت

 پس از ورود به سایت بارز وارد بخش خرید لاستیک شده و لاستیک مورد نظر خود را انتخاب کنید.

بعد از انتخاب لاستیک، صفحه جدیدی برای شما باز می‌شود، در اینجا لازم است شماره تلفن خود را در کادر مربوطه وارد کنید، سپس گزینه تایید را انتخاب کنید.

پس از این مرحله وارد مرحله نهایی خرید خواهید شد. شعبه مورد نظرتان را برای تحویل لاستیک و زمان مراجعه را انتخاب کنید.

بعد از ثبت اطلاعات پیامک حاوی اطلاعات لازم برای دریافت لاستیک با سهمیه دولتی برای شما ارسال خواهد شد.

در زمانی که برای تحویل لاستیک از قبل انتخاب کرده‌اید، به شعبه انتخابی خود مراجعه کرده و لاستیک‌های خود را دریافت کنید.

لاستیک کویر تایر

جهت خرید و ثبت نام لاستیک دولتی کویر، ابتدا باید در سامانه ثبت‌ نام کنید و مدارک مورد نیاز را آپلود کنید. مدت زمان تعریف شده برای ثبت نام و انجام مراحل خرید در هر سفارش ۵ دقیقه تعیین شده است. پس از آن به طور خودکار انجام مراحل خرید متوقف شده و درج اطلاعات خریدار می‌بایست مجددا از ابتدا آغاز شود.

مدارک مورد نیاز

اسکن رنگی کارت ملی رو و پشت

اسکن کارت خودرو رو و پشت

دقت داشته باشید حجم کمتر از ۱۰۰ کیلوبایت را بارگذاری نمایید. نکته بعدی یکسان بودن مشخصات صاحب کارت ملی با مشخصات مالک خودرو خواهد بود. برای هر کدملی، پلاک خودرو و شماره موبایل، امکان یک مرتبه خرید با حداکثر چهار حلقه تایر در یک سال فراهم است. ضمن اینکه از تاریخ خرید قبلی شما هم میبایست یک سال گذشته باشد.

تنها متقاضیانی که ثبت‌نام نموده اند و مدارک آنها تایید شده است، می‌توانند از ساعت ۹ صبح با استفاده از گزینه ورود، وارد پروفایل خود شوند و در صورت موجود بودن سایز لاستیک مدنظر، نسبت به انتخاب محصول و پرداخت وجه اقدام کنند. برای پیگیری سفارش، می‌توانید وارد پروفایل شخصی خود شوید و اطلاعات مورد نظر خود را مشاهده کنید.

مدت زمان  در نظر گرفته شده جهت ثبت نام از طریق سامانه اطلاع‌ رسانی خواهد شد. زمان بارگذاری مدارک در سامانه برای مشتریانی که ثبت‌نام شده اند، از ساعت ۱۲ ظهر هر روز الی ۸:۳۰ صبح روز بعد است. حتما قبل از خرید، از انتخاب صحیح سایز تایر مناسب خودروی خود اطمینان حاصل فرمایید.

تمامی محصولات شرکت کویرتایر دارای چهار سال گارانتی بوده و بیش از ۸۰ شعبه خدمات پس از فروش این کشور در استان های مختلف فعالیت دارند. نزدیکترین مرکز خدمات به محل سکونت خود را می‌توانید در سایت یوزپلنگ uzpalang.com جستجو کنید.

قوانین ثبت نام و تحویل شرکت کویر تایر

فروش دولتی در این سامانه مخصوص مصرف کنندگان نهایی بوده و سوء استفاده از آن پیگرد قانونی خواهد داشت.  مشخصات خودروی انتخابی شما با مشخصات مندرج در کارت خودرو می‌بایست یکسان باشد، در غیر اینصورت سفارش شما لغو خواهد شد.

به این موضوع دقت داشته باشید که مطابق مقررات شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران، تحویل تایرهای خریداری شده صرفا با ارائه اصل کارت ملی انجام پذیر است. در صورت عدم رعایت هر یک از شرایط فروش اینترنتی، سفارش شما لغو شده و وجه آن ظرف یک ماه و بعد از تکمیل مراحل حقوقی، عودت داده خواهد شد.

جعل کارت ملی و یا کارت ماشین پیگرد قانونی خواهد داشت و خریدهای صورت گرفته با مدارک جعلی لغو شده و وجه پرداختی تا تکمیل مراحل حقوقی بازگردانده نخواهد شد. در صورت مغایرت آدرس و کدپستی ثبت شده با استان یا شهرستان انتخابی شما، سفارش لغو خواهد شد و مبلغ واریزی پس از کسر هزینه پستی به حساب شما عودت داده می­شود.

برای تحویل به موقع تایر به مشتریان لازم است آدرس به طور دقیق (شامل خیابان، کوچه، پلاک، طبقه و واحد) ثبت شود. در صورت ثبت عبارت کلی در محل درج آدرس، از ارسال تایر معذوریم. برای استفاده حداکثری هموطنان از تایرهای دولتی کویرتایر، از ارسال بیش تر از دو سری تایر به یک آدرس معذوریم. در صورت رویت ثبت ‌نام بیش از دو مرتبه با یک آدرس ثابت، سفارش شما لغو می­گردد.

مسئولیت تمامی اطلاعات وارد شده در سامانه به عهده خود خریدار است. شماره سامانه پیام کوتاه شرکت کویرتایر برای ارسال اطلاعات سفارش شما همچون شماره حواله، مشخصات خرید و کدهای رهگیری پستی شماره پیامکی ۱۰۰۰۹۴۰۰۰۰ است.

لاستیک ایران تایر

شرکت ایران تایر، از طریق سیستم فروش عرضه مستقیم، در زمینه توزیع بدون واسطه محصولات خود با قیمت مصوب دولتی به مصرف کنندگان هر یاله اقدامات لازم را انجام می­دهد. به همین منظور جهت تسهیل و تسریع فرآیند فروش و تحویل سفارشات در حداقل زمان ممکن، سامانه نوبت دهی و ثبت نام لاستیک دولتی ایران تایر در بستر اینترنتی راه اندازی شده است.

مدارک لازم برای ثبت نام

اصل سند مالکیت خودرو ( برگه سبز ) به همراه کپی و یا فایل اسکن شده

اصل کارت ملی صاحب سند خودرو به همراه کپی و یا فایل اسکن شده

کارت بانکی صاحب سند خودرو برای واریز مبلغ

اصل رسید سامانه ثبت نام اینترنتی دریافت محصول

فروشگاه از پذیرش مدارک مخدوش و مغایر معذور است .

برای استفاده از فرصت مذکور و مزایای آن، میبایست نسبت به درج اطلاعات واقعی خود در سامانه حاضر مطابق با اطلاعات قید شده در سند مالکیت خودرو ( برگه سبز ) اقدام کنید و در موعد و زمان ثبت شده، همراه با مدارک درخواستی به آدرس شعبه عرضه مستقیم شرکت مراجعه کنید. لطفا از درج اطلاعات مغایر با محتویات سند خودرو در سامانه جدا خودداری فرمایید .

*در صورت عدم مراجعه در زمان مقرر، نوبت اختصاص شده برای شما باطل می­شود. این شرکت هیچ گونه مسئولیتی در قبال این سهل انگاری نخواهد داشت. در این صورت مصرف کننده موظف است نسبت به ویرایش اطلاعات خود و دریافت نوبت جدید اقدام نماید.

شرایط ثبت نام

بر مبنای شرایط تعیین شده، به منظور توزیع همگانی سهمیه تایر، متقاضیان در هر سال می­توانند ۲ حلقه تایر برای هر شماره ملی تحویل بگیرند. در نتیجه چنانچه در سال جاری نسبت به دریافت سهمیه خود اقدام نکنید، متاسفانه امکان فروش مجدد وجود نخواهد داشت.

فروشگاه عرضه مستقیم از پذیرش پول نقد معذور است و خرید از طریق کارت بانکی پرداخت می­گردد. شعبه در قبال تحویل تایر، فاکتوری رسمی با درج قیمت، تعداد و مشخصات تایر صادر کرده و تحویل مشتری خواهد داد. بنابراین لازم است مشتریان گرامی نسبت به دریافت و نگهداری فاکتور تا زمان خروج کالا از فروشگاه اقدام کنند.

جمع بندی

متقاضیان می­توانند  برای خرید لاستیک دولتی با حضور در نمایندگی‌های فروش در زمان بندی مشخص اقدام به ثبت نام کنند. شایان به ذکر است که مصرف کنندگان در روش حضوری صرفا می‌توانند دو حلقه لاستیک را تحویل بگیرند. اما به واسطه خرید اینترنتی چهار حلقه قابل دریافت است.

باید به این موضوع توجه داشته باشید که ممکن است موجودی لاستیک نمایندگی‌ها در طول روز به اتمام برسد. به همین جهت بهتر است قبل از مراجعه حضوری با نمایندگی مورد نظر خود تماس بگیرید. روش بهتر اقدام به صورت اینترنتی و ثبت نام از طریق سایت فروش است. در هر دو صورت اطلاعات مدارک خودرو خود را میبایست در اختیار نمایندگان فروش قرار دهید. تمامی اطلاعات اعتبار سنجی خواهد شد.

منبع: فارس

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.