تبدیل لندرور دیفندر به کمپری جمع‌وجور

قطعه نیوز: چه انتخابی می‌تواند بهتر از یک لندرور دیفندر برای طبیعت‌گردی و آفرود باشد؟ لندرور دیفندر، عملکردی شبیه جیپ رانگلر دارد و می‌توان آن را نسخه اروپایی رانگلر خواند.

مالک خوش ذوق این لندرور دیفندر با تجهیز خودروی خود آماده است تا صبح‌ها بتواند سوار آن شود و با خیال راحت به هر جایی که می‌خواهد سفر کند.

دیفندر ظاهری ساده دارد و به لطف آن، جای تغییرات فراوان برای صاحب خوش‌ذوق خود فراهم می‌کند تا با خلاقیت و لوازم افترمارکتی، دیفندر خود را به ظاهر دلخواه درآورد. یکی از آن افراد خلاق، Felix Collier است که عاشق طبیعت و سفرهای هیجان‌انگیز با خودروی شخصی است.

او با سلیقه خودش همراه همیشگی سفرهای خود، یعنی لندرور دیفندر، را ساخته‌ است و حالا آن‌ها با هم به طبیعت می‌روند. فیلکس می‌گوید که عاشق کاوش، آفرود و هر جای دور از شلوغی و هیاهو است؛ برای همین، دیفندر خود را ساده اما مجهز ساخته‌است؛ تا صبح‌ها بتواند سوار آن شود و با خیال راحت به هر جایی که می‌خواهد سفر کند.

‌کابین دیفندر فیلکس، از چوب کاج و صنوبر پوشیده‌ شده‌است. قسمت‌هایی از آن هم تخته‌هایی چند‌لایه به کار رفته شده که در مقابل رطوبت و آتش مقاوم‌ هستند. برای گرم کردن کابین در فصول سرد، از یک بخاری ۲ کیلو‌واتی دیزلی و یک مخزن ۵ لیتری برای سوخت، استفاده می‌کند. برای تامین برق مورد نیاز هم یک باتری ۱۱۰ آمپرساعتی و شارژر CTEK در نظر گرفته‌ است.

تبدیل لندرور دیفندر کلاسیک به کمپری جمع‌وجور

‌فلیکس از فضای داخلی دیفندر، به خوبی استفاده کرده‌است؛ تشکی که برای نشستن و خوابیدن است، کشوهایی که برای لوازم اضافی کف خودرو تعبیه شده‌ است و همچنین سقف خودرو در مواقع لازم بالا می‌آید و فضای بیشتری را در اختیار می‌گذارد.

‌بدنه خودروی فلیکس آبی تیره با خطوط سفید است. او از تایرهای BF Goodrich استفاده می‌کند تا به راحتی هر مسیر صعب‌العبوری را طی‌کند. علاوه بر تایرها، اسنورکل بلند در قسمت جلو و همچنین صفحه‌هایی که برای محافظت از جلوبندی خودرو نصب شده‌اند، باعث می‌شود که فیلکس بدون نگرانی به تمام نقاط انگلستان، اسکاتلند و … سفر کند.

منبع: باما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.