لوازم یدکی ایرانی به اروپا و ایتالیا صادر می‌شود

قطعه نیوز: رئیس اتحادیه صنف فروشندگان لوازم یدکی خودرو و ماشین آلات تهران اعلام کرد: در حال حاضر ۷ هزار و ۵۰۰ واحد صنفی مجوزدار لوازم یدکی خودرو در تهران مشغول به فعالیت هستند.
غلامرضا بخشی‌زاده در ادامه با اشاره به فعالیت ۱۵۰۰ واحد غیرمجاز در صنف لوازم یدکی و ماشین آلات تهران، گفت: این صنف از سال ۹۵ تا به حال در بیشتر مواقع با رکود مواجه بوده است. امیدواریم که وضع بازار لوازم یدکی خودرو در سال جدید رونق پیدا کند
وی در ادامه افزود: در گذشته قیمت نهایی واردات کالا‌ها ارزان تر بود، اما هم اکنون واردات یا خرید این کالا‌ها به سختی صورت می‌گیرد چرا که ارز نیمایی مشکلاتی را در این امر بوجود آورده است.
بخشی‌زاده با بیان اینکه قرار است برای بهبود شرایط بازار لوازم یدکی و ماشین آلات خودرو تصمیماتی از سوی مسئولان ذی ربط اتخاذ شود، اظهار کرد: انتظار می‌رود بیش از هرگونه تصمیم گیری، عواقب و پیامد‌های احتمالی تصمیمات مد نظر قرار گیرد تا به واسطه آن بازار از شوک‌ها و التهابات و مواجهه با چنین مشکلاتی مصون بماند و یا اینکه نمود نارسایی‌های احتمالی به حداقل ممکن کاهش پیدا کند.
رئیس اتحادیه صنف فروشندگان لوازم یدکی خودرو با بیان اینکه لوازم یدکی و قطعات مورد نیاز خودرو، از ضروریات کشور به شمار می‌رود ادامه داد: در طول سالیان اخیر، بیش از پیش به لزوم سهولت تامین، عرضه و خرید این قطعات پی می‌بریم.
بخشی زاده در پایان گفت: لوازم یدکی خودرو به کشور‌هایی همچون اروپا و ایتالیا صادر می‌شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.