مدیرعامل ایران‌خودرو دیزل از چرخشگر تبریز بازدید کرد؛ تبریز و اصفهان پیشتاز حوزه صنعت

قطعه نیوز: مدیرعامل ایران‌خودرو دیزل با حضور در شرکت چرخشگر تبریز، به بازدید از توانمندی‌ها و امکانات چرخشگر پرداخت و طی جلسه‌ای به تدوین و رهنمودهای لازم برای حرکت روبه جلو صنعت کشور در سال جهش تولید اشاره کردند.

جواد توسلی‌مهر در نشست صمیمی که در محل سالن کنفرانس شرکت چرخشگر با مدیرعامل، هیئت‌مدیره و معاونین این شرکت برگزار شد، به ظرفیت‌های موجود در حوزه صنعتی شهر تبریز اشاره کرد و افزود: از منظر ملی در حوزه صنعت، دو استان آذربایجان شرقی و اصفهان پیشتازند. به همین علت نقش شرکت چرخشگر در حوزه صنعت استان خیلی مهم بوده و برای اینکه درزمینه تولید پیشرفت حاصل شود باید سرعت بازدهی را افزایش دهیم و بار اصلی این امر بیشتر بر دوش مدیران میانی شرکت است.

وی در ادامه با اشاره به انتصاب شایسته مدیرعامل جدید شرکت چرخشگر، تاکید کرد: مدیران میانی باید به مدیرعامل به‌عنوان فرصت نگاه کنند و مدیرعامل جدید با انگیزه‌های تازه و شاداب برای پیشبرد برنامه‌های چندین ساله چرخشکر پرتوان حرکت کند.

توسلی‌مهر با اشاره به سهم شرکت ایران‌خودرو دیزل از بازار خودروهای تجاری در کشور، به برنامه‌های آتی این گروه صنعتی، مبنی برافزایش تولید اشاره کرده و خاطرنشان کرد: ضامن این پیشرفت، شرکت‌های تابعه هستند که با برنامه دقیق و مشخص هم‌راستا با برنامه‌های گروه صنعتی ایران‌خودرو دیزل گام برمی‌دارند.

مدیرعامل ایران خودرو دیزل در ادامه با تأکید براین مطلب که سیاست‌گذاری‌های اخیر ایران‌خودرو دیزل به سمت داخلی سازی و ملی‌گرایی پیش می‌رود، افزود: شرکت چرخشگر نیز با این سیاست همراه است و خواستار تفکر هرچه بیشتر درزمینه داخلی‌سازی صنعتی است.

وی در ادامه از سالن‌های تولید گیربکس سواری، سالن دنده زنی، عملیات حرارتی و سالن پوسته تراشی و مونتاژ و پروژه‌های واحد تحقیق و توسعه شرکت چرخشگر بازدید کرد و ضمن تشکر از زحمات مدیریت کارآمد و پرسنل زحمتکش مجموعه یادآور شد: امیدوارم دوستان آذری زبان مثل همیشه در عرصه  صنعت کشور پیشگام باشند.

در این بازدید و نشست، حسن کریمی‌سنجری، مدیرعامل شرکت چرخشگر ضمن قدردانی از مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو دیزل و هیئت همراه به معرفی ظرفیت‌های تولید این شرکت پرداخت و تاکید کرد: با تکیه بر دانش فنی همکاران، ماشین‌آلات تولیدی این شرکت برای تولید محصولات سنگین طراحی شده‌اند و امید می‌رود با تکیه‌بر رهنمودها و سیاست‌گذاری‌های مثبت شرکت مادر، یعنی ایران‌خودرو دیزل، به جایگاه شایسته صنعتی با رویکرد داخلی‌سازی دست پیدا کنیم.

منبع: روابط عمومی چرخشگر تبریز

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.