طرح امداد نوروزی سایپا با ۱۷۰۰امدادگر در کشور آغاز شد

قطعه نیوز: طرح خدمات و امداد نوروزی ۹۸ گروه خودروسازی سایپا صبح امروز آغاز شد. در آیین آغاز به کار این طرح نوروزی، مدیرعامل گروه سایپا، رییس پلیس راهور تهران، مدیرعامل سایپا یدک، مدیرعامل امداد خودرو سایپا، مدیرعامل پارس خودرو، امدادگران، مدیران نمایندگی های خدمات پس از فروش سایپا و جمعی ازخبرنگاران و اصحاب رسانه، حضور یافتند.

هولوگرام سه بعدی برای تشخیص قطعات اصل

مدیرعامل امداد خودرو سایپا در پاسخ به خبرنگار قطعه نیوز در خصوص روش های تشخیص قطعات اصل از تقلبی توسط مشتریان در ایام نوروز، اظهار کرد: «تمام قطعاتی که با برند سایپا ارائه می شود دارای برچسب هولوگرام هستند. این هولوگرام که به صورت سه بُعدی روی بسته بندی های سایپا قرار دارد، به مشتری کمک می کند قطعه اصل را از سایر قطعات تقلبی تشخیص دهد.»
بهزاد پناهی در خصوص کنترل سازمان های نظارتی بر عملکرد واحدهای امدادی و خدمات پس از فروش سایپا، تاکید کرد: «عملکرد این واحدها و همچنین نحوه عملکرد نمایندگی ها کاملا تحت نظارت است. به این ترتیب هیچ کدام از این واحدها امکان ارائه و فروش قطعات، خارج از قیمت مصوبی که به آنها اطلاع داده شده را ندارند.»


۱۷۰۰ امدادگر سایپا در طرح امداد نوروزی فعال هستند

میانگین زمان انتظار را کاهش می دهیم

پناهی در توضیح تعریف «زمان انتظار»، گفت: «ااز زمانی که مشتری با مرکز تماس می گیرد تا زمانی که امدادرسان به خودروی مشتری می رسد را زمان انتظار تعریف می کنیم که در نُرم جهانی این زمان بین ۳۰ تا ۳۵دقیقه تعریف شده است. تلاش ما این است که این نرم را رعایت کنیم و البته سعی می کنیم زمان انتظار را به کمتر از ۳۰دقیقه نیز کاهش دهیم.»
وی در رابطه با خودروهایی که امکان دریافت خدمات را دارند، توضیح داد: «تمام خودروهایی که امکان ارائه خدمات به آنها وجود دارد، شامل این طرح می شوند. اگرچه اولویت با خودروهای گروه خودروسازی سایپا است.»

ارائه خدمات امدادی رایگان به خودروهای زیر ۵سال

پناهی در رابطه با هزینه ارائه خدمات و سرویس ها، خاطرنشان کرد: «تا دو سال اول که خودروها تحت پوشش گارانتی هستند، ارائه خدمات امدادی به آنها رایگان خواهد بود. هزینه رایگان به این معنی که طبق قانون سازمان حمایت از مصرف کنندگان، حمل این خودروها به نزدیک ترین نمایندگی رایگان خواهد بود و اگر خودرو خدمات تعمیر و راه اندازی نیز دریافت کند، تحت پوشش گارانتی، هزینه ای به آن تعلق نمی گیرد.»
وی همچنین در ادامه افزود: «امسال به دستور مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا، به خودروهای زیر پنج سال نیز خدمات امدادی رایگان تعلق می گیرد.»

۱۷۰۰ امدادگر سایپا فعال در سطح جاده ها

مدیرعامل امداد خودرو سایپا در رابطه با تعداد نیروهای فعال در این طرح، گفت: «البته کیفیت عملکرد شرکت های امدادی، به واسطه تعداد نیروهایی فعال در سطح جاده سنجیده نمی شود بلکه معیار همان میانگین زمان انتظار است. با این حال در طرح امداد نوروزی سال ۹۸ سایپا بیش از ۱۷۰۰ امدادگر مستقیم و قراردادی در سطح جاده های کشور فعال هستند.»
به گفته بهزاد پناهی، امدادگران به دو شیوه یا شبانه روزی و در پایگاه ها و یا به صورت بین راهی و سیار در ساعت ۷ صبح تا ۹ شب به ارائه خدمات می پردازند.
به گزارش قطعه نیوز، طرح خدمات و امداد نوروزی سایپا از روز شنبه، ۲۵اسفندماه۹۷ تا شنبه ۱۷فروردین۹۸ ادامه خواهد یافت.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.