هزینه نوروزی خدمات تعمیرگاهی افزایش ندارد

قطعه نیوز: رییس اتحادیه تعمیرکاران خودرو تهران با اشاره به مشکلات موجود در زمینه تامین نیاز بازار شب عید، اظهار کرد: «لوازم یدکی و قطعات به میزان کافی وارد شده اما در انبار گمرکات کشور مانده است. چراکه برای ترخیص آن‎ها موانع زیادی وجود دارد.»
علیرضا نیک‌آیین در رابطه با تعرفه‌های خدمات تعمیرگاهی در ایام نوروز، گفت: «تا ۲۰ فروردین ۹۸ تعرفه ارائه خدمات تعمیرگاهی به مشتریان بر اساس تعرفه‌های سال ۹۷ محاسبه می‌شود و در این حوزه تا تاریخ اعلام‌شده هیچ‌گونه تغییر قیمتی نداریم.»

کشیک ۱۳۰ واحد تعمیرگاهی در ایام نوروز

وی در خصوص برنامه اتحادیه برای برخورد با تخلفات تعمیرکاران در ایام نوروز، اظهار کرد: «در روزهای پایانی سال تعداد بازرس‌ها و نظارت بر بازار را افزایش داده‌ایم. می‌توان گفت در این زمینه مشکل خاصی وجود ندارد. همچنین برای ایام نوروز، طرح کشیک در نظر داریم و براساس لیستی از تعمیرکاران که در اطلاع‌رسانی‌های خود اتحادیه اعلام می‌شود، حدود ۱۳۰ واحد صنفی تعمیرگاهی در تهران به ارائه خدمت می‌پردازند.»

کشیک نوروزی اتحادیه تعمیرکاران خودرو تهران

رسیدگی ۲۴ ساعته به شکایات مشتریان

نیک‌آیین همچنین تاکید کرد: «برای رسیدگی به شکایات مشتریان در ایام نوروز برنامه‌ریزی کرده‌ایم و در این راستا یک مرکز پیام ۲۴ ساعته به این منظور تشکیل شده است که عملکرد واحدهای کشیک را پشتیبانی کند.»

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.