معرفی اتومبیل مفهومی SAIC در نمایشگاه خودروی چنگدو ۲۰۲۰

قطعه نیوز: SAIC Maxus از طراحی به سبک خودرو خانوادگی برخوردار است و چراغ‌های LED در طول روز، میزان دید را افزایش می‌دهند.

SAIC Maxus رسماً مدل اتومبیل مفهومی خودرو SAIC جدید را در نمایشگاه خودروی چنگدو ۲۰۲۰ به بازار عرضه کرد. پیکاپ جدید مفهومی به طور کلی از سبک آفرود برخوردار است و انتظار می‌رود شکل کلی آن در آینده مدل طراحی دیگر خودروهای SAIC MAXUS باشد.

از نظر ظاهری، پیکاپ جدید به طور کلی طراحی به سبک خودرو خانوادگی را ادامه می‌دهد. جلو پنجره ورودی هوا بسیار تهاجمی است و چراغ‌های LED در طول روز، میزان دید را افزایش می‌دهند.

در کنار بدنه، گلگیر‌های جلو و عقب، سبک آفرود را در این پیکاپ جدید بیشتر تقویت می‌کند، همچنین این خودرو خانوادگی به صندوق عقب بسیار بزرگ مجهز است. در خودروی جدید از چرخ های استاندارد بزرگ نیز استفاده شده است. در قسمت عقب، این خودرو شاسی از سپر عقب محکم استفاده می‌کند، چراغ‌های عقب یک طرح نیمه محصور هستند و آرم “MAXUS” در وسط درب عقب باعث می‌شود که ماشین جدید بسیار شناخته شود.

در فضای داخلی، پیکاپ جدید از یک صفحه ابزار کامل LCD و یک صفحه نمایش لمسی چند رسانه‌ای کنترل مرکزی، با یک فرمان چند منظوره و یک اهرم تعویض الکترونیکی به سبک قایق تفریحی بهره مند است که یکی از امکانات جدید این خودرو لوکس به شمار می رود.

طراحی داخلی کلی ماشین جدید به سختی شکل ظاهری آن نیست.طراحی این خودرو بیشتر تمایل به افزایش حس تجمل و فن آوری دارد. اعتقاد بر این است که در آینده این سبک‌های طراحی در تمام مدل‌های SAIC MAXUS منعکس خواهد شد.

از نظر نیرو، علاوه بر نیروی دیزلی، وانت Maxus NEW با انواع گزینه‌های جدید انرژی مانند پیل‌های برقی، هیبریدی و سوخت خالص تأمین خواهد شد. از نظر موتور‌های دیزلی سنتی، موتور دیزلی توئین توربوی بی توربو “SAIC π” که به تازگی تنظیم شده است، با در نظر گرفتن ترکیبی از قدرت و صرفه جویی در مصرف سوخت، دارای حداکثر گشتاور بیش از ۵۱۰N · متر است. علاوه بر این، وانت Maxus NEW با سیستم شبکه نسل جدید اتومبیل مبتنی بر فناوری ۵G در دسترس خواهد بود و قادر به عملکرد‌های هوشمند رانندگی L۴ است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.