صدرنشینی خودرو در ارزش معاملات

قطعه نیوز: امروز معامله‌گرها هزار و ۲۰میلیارد تومان سهام خودرو خرید و فروش کردند، بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه خودرو و ساخت قطعات تعلق داشت و ۱۴.۱درصد از کل سهام زشگزا معامله شد.

بورس امروز در مجموع حدود ۱۹هزار و ۲۸۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد «خودرو»، «وتجارت»، «شستا»، «فملی» و «شپنا» به ترتیب در رتبه اول تا پنجم لیست بیشترین ارزش معاملات سهام قرار گرفتند.

در اولین روز هفته بیش از هزار و ۲۰میلیارد تومان سهام شرکت ایران خودرو دست به دست شد، بانک تجارت پس از معاملاتی به ارزش بیش از ۹۹۰میلیارد تومان دوم شد و شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی نیز به جایگاه سوم معاملات رسید.

بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه «خودرو و ساخت قطعات» تعلق داشت به طوری که بیش از دو هزار و ۹۴۰میلیارد تومان فقط در این بخش جابجا شد، گروه «خودرو و ساخت قطعات» با معاملات دو هزار و ۷۰۰میلیارد تومانی دوم شد و «فلزات اساسی» در جایگاه سوم قرار گرفت.

امروز ۱۴.۱درصد از کل سهام شرکت شیر و گوشت زاگرس شهر کرد (زشگزا) معامله شد، ۱۰ نماد برتر سهم ۳۶درصدی از کل داد و ستدها داشتند، ارزش معاملات در ۳۴سهم به بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان رسید و نصف ارزش کل معاملات نیز به ۲۳نماد نخست اختصاص داشت.

منبع: اقتصاد آنلاین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.