ایکس‌پنگ P7 سری وینگ لیمیتد ادیشن

قطعه نیوز: شرکت پرحاشیه Xpeng که ایلان ماسک آن را متهم به سرقت کد‌های تسلا و اپل می‌کند، جدیدترین سدان خود P7 را با درهای گالوینگ رونمایی کرد. این خودرو با پسوند Wing Limited Edition در نمایشگاه گوانگژو معرفی شد و آنطور که نشان می‌دهد قیمتی به مراتب بالاتر از ویراش استانداردش دارد.

ایکس‌پنگ P7 مدل وینگ لیمیتد ادیشن در چین با قیمت ۵۵ هزار و ۷۰۰ دلار برای مدل RWD محور عقب به فروش می‌رسد.

ایکس‌پنگ P7 مدل وینگ لیمیتد ادیشن در چین با قیمت ۵۵ هزار و ۷۰۰ دلار برای مدل RWD محور عقب و با قیمت ۶۲ هزار دلار برای مدل ۴WD چهار چرخ محرک به فروش می‌رسد. نکته جالب اینجاست که مدل‌های پایه P7 قیمتی به ترتیب ۳۴ هزار و ۹۰۰ و ۵۲ هزار و ۹۰۰ دلاری دارند.

اگرچه از نام این خودرو هم برمی‌آید که قرار است به صورت تولید محدود عرضه شود ولی ایکس‌پنگ اعلام نکرده است که چه تعداد از آن را راهی بازار می‌کند. در تصاویری که شرکت از این خودرو منتشر کرده شاهد هستیم که فقط درهای جلو به صورت باله‌ای باز و بسته می‌شوند. در حالی که درهای عقب معمولی هستند.

ایکس‌پنگ P7 سری وینگ لیمیتد ادیشن

شرکت در توصیف محصول جدید خود می‌گوید P7 جدید یک سدان هوشمند با درهایی به فرم قیچی است که اغلب فقط در خودروهای اسپرت دیده می‌شوند. یکی از نکات جالب درباره این درها، قابلیت سفارشی‌سازی زاویه باز شدن آن‌ها مخصوص شرایطی است که امکان باز شدن کاملشان وجود ندارد.

ایکس‌پنگ P7 مجهز به ورژن ۳ سیستم‌عامل خودران XPILOT است. هم‌چنین بد نیست بدانید درون کابین آن ۱۸ اسپیکر از برند حرفه‌ای Dynaudio جایگذاری کرده است.

منبع: باما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.