معرفی نسخه SC Yenko از شورولت سیلورادو

قطعه نیوز: همین تابستان گذشته بود که شرکت تیونینگ SVE خبر از عرضه ویرایش تقویت‌شده‌ پیکاپ شورولت سیلورادو را منتشر کرد. خودرویی که با نام Yenko SC هیجان بالایی در بین مشتریان ایجاد کرد. اکنون مدل آفرود این خودرو معرفی شده و می‌دانیم که سیلورادوی جدید می‌تواند همان ۸۰۰ اسب‌بخار قدرت تولید کند.

بزرگ‌ترین تغییر در مدل آفرود سیلورادو ینکو SC تحول در سیستم تعیلق آن است

این تنها هنر SVE نبوده است. چراکه همزمان با افزایش خروجی پیشرانه، سیستم تعلیق نیز به کلی تعویض شده است. این در حالی است که شورولت در نسخه استاندارد این خودرو روی قابلیت‌های آفرود متمرکز نشده است.

SVE تغییرات اساسی در پیشرانه سری LTI جنرال موتورز ایجاد کرده است. پیشرانه‌ای ۶.۲ لیتری هشت سیلندر Vشکل اکنون می‌تواند به لطف حضور سوپرشارژر ۸۰۰ اسب‌بخار قدرت تولید کند. این خروجی توسط جعبه‌دنده سفارشی شش سرعته اتوماتیک سری HD (هوی دیوتی) به صورت ۴WD به هر چهار چرخ منتقل می‌شود. تیونر تا این لحظه اطلاعاتی درباره گشتاور این پیکاپ غول‌آسا منتشر نکرده است. اما پیش‌بینی می‌شود در نسخه آفرود نیز همان عدد ۹۸۰ نیوتن‌متری به دست می‌آید.

معرفی نسخه SC Yenko از شورولت سیلورادو

طبیعی است که افزایش توانایی پیشرانه، سیستم جدید ترمز را نیز طلب می‌کند. به همین دلیل SVE سراغ دیسک‌های بزرگ‌تر ۴۱۰ میلی‌متری شش پیستونه دوبل با قابلیت خنک‌شوندگی رفته است. درواقع بزرگ‌ترین تغییر در مدل آفرود سیلورادو ینکو SC تحول در سیستم تعیلق آن است. چراکه اکنون کیت جدید از نوع BDS است که می‌تواند ۱۰.۵ سانتی‌متر لیفت داشته باشد. هم‌چنین در تجهیزات فنربندی از ضربه‌گیرهای Fox استفاده شده است.

همانطور که پیش‌بینی می‌شد، SVE از نام و نشان خودش در طراحی بیرونی این خودرو استفاده کرد. تغییرات دیگر شامل اضافه شدن ورودی‌های هوا به منظور خنک‌سازی بهتر و رینگ‌های ۲۰ اینچی ۱۲ پره می‌شود. تایرهای سیلورادوی جدید از برند نیتو و مدل Ridge Grappler  هستند.

این تیونر می‌گوید قصد دارد تمام مدل‌های تولیدی را سه سال یا تا ۶۰ هزار کیلومتر گارانتی کند. خبر بد اینجاست که ینکو می‌خواهد تنها ۵۰ دستگاه از این خودرو را به دست مشتریانش برساند.

منبع: باما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.