متقاضیان طرح جایگزینی خودروهای فرسوده بخوانند

در مرحله دوم فروش یکپارچه خودروها ۱۹ هزار نفر از متقاضیان طرح جایگزینی خودروهای فرسوده تایید صلاحیت شده‌اند؛ در این راستا رئیس ستاد مذکور از منتخبان خواست صرفا بر اساس جدول زمانبندی و از طریق سامانه ستاد اقدام کنند.

قطعه نیوز: طبق آمار ارائه شده از سوی ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده، در مرحله دوم فروش یکپارچه خودروها ۱۹ هزار نفر از متقاضیان طرح جایگزینی خودروهای فرسوده تایید صلاحیت شده‌اند؛ در این راستا رئیس ستاد مذکور از منتخبان خواست صرفا بر اساس جدول زمانبندی و از طریق سامانه ستاد اقدام کنند.

ایسنا نوشت : طبق اعلام سازمان گسترش و نوسازی صنایع (ایدرو) ، مهران سالاریه اعلام کرد: در مرحله دوم طرح جایگزینی خودروهای فرسوده سامانه یکپارچه، ۱۹ هزار متقاضی تایید صلاحیت شده‌اند. برای این متقاضیان که محصولات خود را از شرکت‌های سایپا، کرمان‌موتور، مدیران‌خودرو و فرداموتور انتخاب کرده‌اند، از سوی سامانه نوسازی ناوگان پیامک ارسال شده است.

رئیس ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده خاطر نشان کرد: بر این اساس متقاضیان می‌توانند از یک ماه پیش از فصل تحویل خودروها، با مراجعه به سایت سامانه نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده به نشانی NNHK.IR نسبت به ثبت‌نام و ایجاد صفحه شخصی اقدام کنند. پس از آن، پس از انتخاب مرکز اسقاط مورد نظر، خود نسبت به تحویل خودرو فرسوده به مرکز اسقاط تعیین شده و طی مراحل مربوطه اقدام کنند تا به صورت سیستمی در فاز تحویل خودرو جایگزین قرار گیرند.

وی با بیان اینکه زمان ثبت‌نام از سوی سامانه ستاد نوسازی برای متقاضیان پیامک می‌شود، تاکید کرد: تا پیش از ارسال پیامک توسط ستاد، امکان ثبت‌نام در سامانه برای مشتریان فراهم نخواهد بود.

سالاریه گفت: در حال حاضر تنها امکان ثبت‌نام متقاضیانی که نوبت دریافت خودرو جایگزین در تابستان و پاییز ۱۴۰۲ دارند، در سایت ستاد فراهم شده و می‌توانند برای طی ادامه فرآیند ثبت‌نام اقدام کنند.

 

انتهای پیام/

 

 

 

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.