بهترین برندهای موتورسیکلت را بشناسید

قطعه نیوز: اگر نمی دانید که بهترین و معروفت ترین برندهای موتورسیکلت در دنیا کدامند در این گزارش بهترین و معروف ترین آنها را به شما معرفی می شود. ما همیشه در زمان انتخاب هر چیزی سعی می‌کنیم که نیم نگاهی هم به بهترین برندها داشته باشیم. اما زمانی که پای خرید موتور سیکلت وسط باشد، خیلی بیشتر نیاز داریم تا بهترین برند های موتور سیکلت را بشناسیم. چون اگر موتورسیکلت کیفیت لازم را نداشته باشد، حسابی خطر آفرین می‌شود.

یاماها 

قدیمی ترین و نام آشنا ترین برند موتورسیکلت در دهه های اخیر برند ” یاماها” است. یاماها یکی از قدیمی‌ترین برند های موتور سیکلت ژاپنی است. بنیانگذار این کمپانی یک جمله جالب دارد: اگر می‌خواهید انجام دهید، به بهترین شکل ممکن انجام دهید. یاماها اولین مدل موتور سیکلت خود را در سال ۱۹۵۴ تولید کرد و در فقط ۶ سال به یک برند بین‌المللی تبدیل شد و صادرات برند موتور سیکلت خود را به ایالات متحده آغاز کردند. موتور سیکلت یاماها بیشتر برای سواری‌های کوتاه و تفریحی طراحی شده است تا سواری‌های طولانی در جاده. یکی از دلایل محبوبیت این برند موتور سیکلت قیمت منطقی یاماها است.

هوندا

محبوب ترین برند موتور در ایران موتور هوندا است. با اینکه این برند بزرگ‌ترین برند تولیدکننده موتور سیکلت در ژاپن است اما برند موتور سیکلت هوندا یکی از محبوب‌ترین برند های موتور سیکلت در خارج از ژاپن نیز محسوب می‌شود. برند موتور سیکلت هوندا یک چیزی بین هارلی دیویدسون و یاماهاست! ترکیبی از جذابیت هارلی و مدل‌های اسپرت یاماها. جالب است بدانید که این برند تولید موتور سیکلت را بعد از جنگ جهانی دوم شروع کرد. آنها بقایای ماشین‌های سالم را جمع می‌کردند و با استفاده از صنعت ذوب فلز، موتور سیکلت تولید می‌کردند! برند موتور سیکلت هوندا یکی از گزینه‌های بسیار مناسب موتور برای کار است.

دوکاتی 

این برند موتور سیکلت اهل ایتالیاست. دوکاتی هیولای خیابان‌هاست و یک موتور بسیار قدرتمند محسوب می‌شود. این موتور سیکلت تماما دست‌ساز است و به همین دلیل قیمت آن هم بالاست! یکی از موفق‌ترین تولیدات دوکاتی، موتور Ducati Monster است که از ۲۶ سال پیش تا حالا ۳۰۰ هزار عدد از آن به فروش رفته است. دوکاتی همچنین جایزه بزرگ‌ترین مسابقات طراحی موتور سیکلت (Reddot)را هم به خانه برده است. دوکاتی متعلق به شرکت لامبورگینی است. شاید جالب باشد بدانید که برند موتور سیکلت دوکاتی ماشین ریش‌تراش هم تولید می‌کند.

کاوازاکی

کاوازاکی  یک کمپانی صنعتی بسیار بزرگ در ژاپن است که در سال ۱۹۴۹ وارد صنعت موتور سیکلت شد. درحال‌حاضر این کمپانی کشتی‌های جدید پیشرفته و حمل‌کننده‌های گازمایع تولید می‌کند. همچنین روی فناوری‌های دریایی هم کار می‌کند. اما یکی از محبوب‌ترین تولیدات کاوازاکی موتورسیکلت‌ است. کاوازاکی انواع مدل‌های سوپربایک، اسپرت، کروز، چندمنظوره، مسافرتی، کراس و همچنین موتورهای ۴چرخ را تولید می‌کند. برند موتور سیکلت کاوازاکی یکی از بهترین برند های موتور سیکلت است که از دل خودِ ژاپن می‌آید. زمانی که سوار یک موتور سیکلت کاوازاکی هستید، حس می‌کنید که روح یک سامورایی ژاپنی همراه شماست.

بی‌ام‌دبلیو

این شرکت خودرو سازی آلمانی که یکی از لوکس‌ترین برند های موتور سیکلت دنیا به شمار می‌آید، اولین موتور سیکلت خودش را در سال ۱۹۲۱ تولید کرد. تعادل و بالانس مناسب، سواری آسان و انعطاف‌پذیری از مواردی هستند که این برند موتور سیکلت را به یک مارک موتور سیکلت فوق‌لعاده تبدیل می‌کند. برند موتور سیکلت بی ام دبلیو برای هر سلیقه و نیازی یک موتور سیکلت بسیار حرفه‌ای دارد؛ از موتور سیکلت‌های اسپرت گرفته تا موتور سیکلت‌های مخصوص سواری‌های طولانی در جاده.

هارلی دیویدسون

هیچ لیستی بدون حضور این غول آمریکایی کامل نمی‌شود! هارلی دیویدسون یکی از قدیمی‌ترین و بهترین برند های موتور سیکلت در جهان است که کار خود را با ساخت دوچرخه‌های موتوردار آغاز کرد. این برند، نمادین‌ترین برند تولید موتور سیکلت در جهان است و مردم بسیاری در سراسر جهان با آن خاطره دارند. هارلی برای هر سلیقه‌ای یک موتور سیکلت دارد! واقعا که این کمپانی داستانی پر از فراز و نشیب دارد و بارها مرگ را به چشم دیده است! اگر می‌خواهید درباره این هیولای بادی بیلدینگی بیشتر بدانید، اصلا و ابدا مقاله‌ی جذاب هارلی دیویدسون؛ پسر بد آمریکا را از دست ندهید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.