بر اساس گزارش ارزشیابی کیفی خودروهای داخلی؛ تعداد پنج ستاره‌های داخلی به ۲ رسید+جدول

قطعه نیوز: گزارش ارزشیابی کیفیت خودروهای داخلی در آذر ماه ۱۳۹۹ نشان دهنده آن است که نیومزدا ۳ محصول بهمن موتور بعد از پژو ۲۰۰۸ ایران خودرو، به خودروهای پنج ستاره داخلی اضافه شده است.

به گزارش «قطعه نیوز»، گزارش ارزشیابی کیفی خودرو آذر ۹۹ توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در حالی منتشر می‌شود که این شرکت به عنوان نهاد بازرسی مورد تایید وزارت صمت، بخش عمده مسئولیت ارزشیابی کیفی خودروها را در کشور را برعهده دارد.

بر اساس نتایج این گزارش، پژو ۲۰۰۸ و نیومزدا ۳، به عنوان باکیفیت ترین خودروهای تولید داخل معرفی می‌شوند.

پس از آن هایما S7 اتوماتیک محصول ایران خودرو خراسان، SWM G.1F محصول سیف خودرو، پژو ۲۰۷ و دناپلاس از محصولات ایران خودرو، چهار خودرویی هستند که در این دوره نیز در گروه چهار ستاره‌ها باقی مانده‌اند.

اطلاعات جدول حاکی از آن است که غیر از پژو ۴۰۵ ایران خودرو خراسان و MVM X33S مدیران خودرو که دو ستاره مانده‌اند، سایر خودروهای مورد ارزیابی در این گزارش موفق به کسب حداقل سه ستاره کیفیت شده اند.

پنج محصول سه ستاره در میان وانت ها

نتایج آخرین گزارش ارزشیابی کیفیت خودروهای داخلی در بخش وانت ها نیز نشان دهنده آن است که وانت نیوپیکاپ فوتون دیزلی ایران خودرو دیزل، نیسان ریچ محصول زامیاد، سایپا ۱۵۱ و وانت‌های کارا ۲۰۰۰ تک کابین تیپ ۳ و کارا ۲۰۰۰ دوکابین تیپ ۳ به عنوان محصولات بهمن موتور، موفق به کسب بیشتری امتیاز کیفیت در این گروه و دریافت سه ستاره کیفیت شده اند.

پس از آن وانت آریسان ایران خودرو دیزل دو ستاره کیفیت و وانت نیسان تک سوز و وانت نیسان دوگانه سوز به عنوان محصولات زامیاد، تنها یک ستاره کیفیت دریافت کرده اند.

گزارش ارزشیابی کیفی خودروهای داخل آذرماه ۹۹
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.