لوازم یدکی خودرو طی ۱۵روز ۱۰درصد گران شد

قطعه نیوز: رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم یدکی خودرو البرز اعلام کرد: لوازم یدکی خودرو نسبت به ۱۵ روز گذشته ۱۰ درصد افزایش قیمت داشته است.


احمد موسوی با بیان اینکه نوسانات قیمت ارز و افزایش قیمت آن باعث شده بسیاری از تجار از فروش اجناس خود امتناع کنند، گفت: در حالی که خود تجار نیز برای واردات کالا با مشکل مواجه هستند؛ در این میان مصرف کنندگان از همه بیشتر ضرر می‌کنند.
وی با اشاره به افزایش قیمت لوازم یدکی طی روزهای گذشته تا به حال، اظهار کرد: تا ۱۵ روز قبل شاهد ثبات قیمت بودیم اما حال حاضر شاهد افزایش قیمت ۱۰درصدی کالاهای داخلی و وارداتی هستیم، علت این گرانی هم وارداتی بودن مواد اولیه است.

در ۱۵ روز گذشته قیمت لوازم یدکی خودرو ۱۰ درصد افزایش داشته است


موسوی در ادامه تاکید کرد: از فروشندگان می‌خواهیم از محصولات تولید داخلی که از کیفیت بالا برخوردارند و نشان استاندارد دارند و همچنین از کالای خارجی که توسط تجار شناخته شده و معتبر وارد شده است برای فروش استفاده کنند.


وی در ادامه از بازرسی‌های دوره‌ای و منسجم از واحدهای فروش خبر داد و گفت: اگر در این بازرسی‌ها جنسی تقلبی مشاهده شود در صورت لزوم تا سطح تعزیرات برخورد خواهد شد.
موسوی در خصوص پیش‌بینی بازار لوازم یدکی در سال آینده گفت: در حال حاضر نمی‌توان پیش‌بینی کرد اما می‌توانیم مردم را به بهبود وضعیت امیدوار کنیم.

منبع: ایسنا

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.