معرفی نسخه محدود بی ام و M4 کامپتیشن ۲۰۲۱

قطعه نیوز: بی‌ام‌و نسخه محدود کوپه اسپرت M4 کامپتیشن مدل ۲۰۲۱ را با قیمت حدود ۱۰۹ هزار دلار معرفی کرد که با همکاری برند مد کیت تولید شده است و از تزئینات داخلی چرمی ساخت کیت بهره می‌برد.

هفته گذشته، بی‌ام‌و از همکاری با برند تجاری کیت (Kith) مستقر در نیویورک خبر داد و در آن به داستان نسخه بازسازی‌شده و منحصربه‌فرد بی‌ام‌و M3 (مدل E30) اشاره کرد که متعلق به رونی فیگ، بنیان‌گذار این برند صنعت مد است. خودروی قرمزرنگ رونی فیگ که یکی از برجسته‌ترین و بهترین محصولات تمام دوران بی‌ام‌و به شمار می‌رود، درکنار نسخه‌ی کاملا جدید M4 کامپتیشن ۲۰۲۱ همراه‌ با برخی تغییرات طراحی به نمایش گذاشته شد. در ابتدا تصور می‌شود کوپه اسپرت بی‌ام‌و فقط برای اهداف تبلیغات طراحی شده است؛ اما ‌اکنون به ‌نظر می‌رسد علاقه‌مندان می‌توانند یکی از آن‌ها را برای خود سفارش دهند.

خودروساز باواریایی به‌تازگی اعلام کرد که قصد دارد ۱۵۰ نمونه از بی‌ام‌و M4 کامپتیشن ایکس کیت لیمیتد ادیشن (M4 Competition x Kith Limited Edition) را با ویژگی‌های طراحی منحصربه‌فرد و قطعات کیت در داخل و خارج کابین تولید کند. از همه مهم‌تر، بی‌ام‌و لوگوی شرکت مد کیت را با لوگوی پرچم سه‌رنگ نمادین بی‌ام‌و M ادغام کرده است و خریداران این نشان جدید را روی صندوق عقب و کنسول مرکزی داخل کابین مشاهده خواهند کرد.

بی‌ام‌و نسخه محدود این کوپه اسپرت را در سه رنگ مات مشکی، نقره‌ای تیره و سفید درخشان ارائه می‌دهد. با ورود به داخل کابین، لوگوهای برجسته چرمی کیت را روی صندلی‌های سیاه کاملا چرمی مرینو، دسته‌ی صندلی‌ها و پنل‌ درها مشاهده خواهید کرد. به‌صورت اختیاری سقفی از الیاف کربن با لوگوی Kith و با الهام از BMW M ارائه خواهد شد.

ارتقای مکانیکی برای این خودرو وجود ندارد؛ اما نسخه جدید بی‌ام‌و M4 کامپتیشن به‌صورت ذاتی توانایی بسیار بالایی دارد. برای مدل ۲۰۲۱، از پیشرانه ۳ لیتری ۶ سیلندر خطی توئین توربو در زیر کاپوت استفاده می‌شود که ۵۰۳ اسب ‌بخار قدرت تولید می‌کند و قادر است در زمان ۳/۸ ثانیه از حالت سکون به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت برسد.

خودروساز باواریایی می‌گوید بی‌ام‌و M4 کامپتیشن ایکس کیت مدل ۲۰۲۱ هنگام افتتاح فروشگاه پاپ‌آپ کیت در ویلیامزبورگ بروکلین رونمایی خواهد شد. امکان سفارش این خودرو با قیمت پیشنهادی ۱۰۹,۲۵۰ دلار (بدون احتساب هزینه‌های جانبی مانند هزینه حمل تا مقصد) از روز ۲۴ اکتبر آغاز شده است و تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه دارد.

منبع: زومیت

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.