مذاکره با معاون وزیر کار برای حل مشکلات کارگران خودروسازی در ایران خودرودیزل

قطعه نیوز: معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، فرماندار اسلامشهر، مدیرعامل ایران خودرو و مدیرعامل ایران خودرو دیزل برای حل مشکلات کارگران صنعت خودروسازی به گفت وگو نشستند.

در این نشست که با هدف رفع مشکلات کارگران گروه صنعتی ایران خودرو در سالن کنفرانس خاور در حال برگزاری است، فرشاد مقیمی مدیرعامل ایران خودرو، حاتم شاکرمی معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، محمد زالی مدیرعامل ایران خودرو دیزل و مسعود مرسلپور فرماندار اسلامشهر حضور دارند.

مدیران منابع انسانی، اعضای هیأت مدیره و نمایندگان کارگران دو شرکت و همچنین مدیرکل کار استان تهران، مدیرکل بازرسی کار، مدیرکل بیمه بیکاری وزارت کار و مدیرکل مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی نیز از دیگر اعضای حاضر در این نشست هستند.

اهتمام جدی مدیران ارشد دو خودروسازی بزرگ کشور برای حل مشکلات و مسائل کارگران از قبیل بازنشستگی، مشاغل سخت و زیان آور و … از انگیزه های برگزاری این نشست با عالی ترین مقامات وزارت کار و سازمات تامین اجتماعی است.

پیش از این جلسه، حاتم شاکرمی همراه با مدیران وزارت کار و سازمان تأمین اجتماعی از خطوط تولید شرکت ایران خودرو دیزل بازدید و از نزدیک با کارگران گفت وگو کردند.

منبع: ایران خودرو دیزل

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.