معرفی هوندا سیویک سدان مدل ۲۰۲۱

قطعه نیوز: با توجه به بروزرسانی‌هایی که بر چهره، طراحی داخلی و فناوری‌های به‌کار رفته در هوندا سیویک ۲۰۱۹ اعمال شد، قابل پیش‌بینی بود که مدل ۲۰۲۱ این خودرو بدون تحولات اساسی معرفی شود.

تریم پایه این خودرو اکنون با رقم ۲۱,۰۵۰ دلار به فروش می­‌رسد یعنی ۵۰۰ دلار گران‌تر از مدل مشابه در سال ۲۰۲۰.

 همچون آنچه بر آکورد ۲۰۲۱ گذشت، مهمترین تغییر سیویک جدید را باید حذف جعبه‌دنده دستی دانست. این جعبه‌دنده شش سرعته پیش از این در تریم‌های اسپرت و LX قابل انتخاب بود ولی از سال ۲۰۲۱ تنها جعبه‌دنده CVT برای هوندا سیویک عرضه خواهد شد.

غیر از حذف جعبه‌دنده دستی، هوندا قیمت سیویک را نیز افزایش داده بدین معنا که سیویک سدان LX به عنوان تریم پایه این خودرو اکنون با رقم ۲۱,۰۵۰ دلار به فروش می­‌رسد یعنی ۵۰۰ دلار گران‌تر از مدل مشابه در سال ۲۰۲۰. همین میزان افزایش قیمت شامل تریم‌های EX و تورینگ هم شده ضمن این‌که تریم اسپرت ۶۰۰ دلار گران‌تر از قبل بوده ولی از سوی دیگر در تریم EX-L شاهد کاهش قیمت ۵۰۰ دلاری هستیم.

هوندا سیویک سدان مدل ۲۰۲۱

همچون سایر بخش‌ها، مشخصات فنی هوندا سیویک مدل ۲۰۲۱ نیز تغییری نداشته و همان پیشرانه‌های قبلی را می­‌توان برای آن انتخاب کرد که شامل ۲ لیتری ۴ سیلندر تنفس طبیعی به قدرت ۱۵۸ اسب‌بخار و ۱۸۷ نیوتن‌متر گشتاور و ۴ سیلندر ۱.۵ لیتری توربو با قدرت ۱۷۴ اسب‌بخار و ۲۱۹ نیوتن‌متر گشتاور می‌شود.

لازم به‌ذکر است خریداران هوندا سیویک هاچ‌بک در تریم‌های اسپرت یا اسپرت تورینگ همچنان امکان انتخاب جعبه‌دنده شش سرعته دستی را دارند و می‌توانند این خودروها را به ترتیب با قیمت ۲۳,۱۰۰ و ۲۸,۴۰۰ دلار خریداری نمایند.

منبع: باما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.