شرکت فجر جهاد و پرسی گاز ایران تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

قطعه نیوز: تفاهم‌نامه همکاری میان شرکت‌های فجر جهاد و پرسی گاز ایران امضا شد تا با اجرایی شدن این قرارداد، عملکرد ناوبری شرکت پرسی ایران گاز در سوخت‌رسانی به مناطق مختلف کشور بهبود یابد.

به گزارش «قطعه نیوز» این تفاهم‌نامه با حضور مدیران ارشد دو شرکت و جمعی از اصحاب رسانه، با هدف گازرسانی سریع‌تر و سامان‌یافته‌تر در فصل سرما به مناطق سردسیر و کم‌برخوردار میان شرکت حمل و نقل جاده‌ای فجر جهاد و شرکت پرسی ایران گاز به امضا رسید.

در آیین امضای این تفاهم‌نامه مدیرعامل شرکت پرسی ایران گاز گفت: با توجه به وجود کمبودهایی در حوزه حمل و نقل و گازرسانی در کشور و بروز نگرانی‌هایی در زمینه تامین سوخت در فصل سرما، تصمیم گرفتیم تا تفاهم‌نامه‌ای در زمینه گسترش حمل و نقل و سوخت‌رسانی منعقد کنیم.

حدادی ادامه داد: در همین راستا قراردادی میان شرکت پرسی ایران گاز و شرکت فجر جهاد منعقد شد که سوخت‌رسانی به مناطق مرزی کشور به خصوص استان سیستان و بلوچستان از جمله اهداف آن است.

به گفته حدادی، انعقاد این تفاهم‌نامه و گسترش سوخت‌رسانی به مناطق کشور تاثیری در قیمت گاز مایع نخواهد داشت و بسیاری از مشکلات موجود در حوزه توزیع گاز مایع و سوخت‌رسانی به مناطق مختلف کشور را رفع خواهد کرد.

در ادامه ادامه این برنامه، مدیرعامل شرکت حمل و نقل فجر جهاد نیز با اشاره به سابقه ۲۸ ساله این شرکت در حوزه حمل و نقل خودروهای سنگین، اظهار کرد: در راستای هم‌افزایی وزارت تعاون، کار و رفاه و صندوق بازنشستگی کشوری، ناوگان حمل و نقل خود را جهت کمک به اقتصاد و لجستیک کشور به کار می‌بریم.

رضا امیداور تجریشی عنوان کرد: در شرایط اقتصادی کنونی به واسطه موقعیت کشور در منطقه، می‌توانیم از طریق لجستیک و ترانزیت کالاهای اصلی به هاب منطقه تبدیل شویم و به جایگاه خاصی دست یابیم.

وی ادامه داد: برای تحقق این موضوع، بخش خصوصی و به ویژه شرکت‌های زیرمجموعه صندوق بازنشستگی کشور آمادگی لازم را دارند.

تجریشی تاکید کرد: با توجه به افزایش نرخ ارز و بالا رفتن هزینه‌های حمل و نقل شاهد اثرگذاری این رشد قیمت بر نرخ کالاهای اساسی هستیم و ما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا بتوانیم در زمینه پوشش حمل و نقل در شرایط فعلی اقتصادی کشور از تمام ظرفیت خود استفاده کنیم.

در بخش دیگری از این برنامه مدیر نظارت بر شرکت‌های هلدینگ آتیه صبا نیز، بیان کرد: برای انعقاد این تفاهم‌نامه بررسی‌های زیادی در زمینه ماشین‌آلات و جزئیات و نحوه انعقاد آن صورت گرفت.

رئیسی با اشاره به عملکرد مثبت هلدینگ‌ها گفت: ما اثرات هم‌افزایی شرکت‌ها در همراهی با هم را بررسی می‌کنیم تا طبق ارزیابی‌ها امور را به پیش ببریم.

رئیس هیات‌مدیره شرکت فجر جهاد نیز بیان کرد: حوزه حمل و نقل همواره دغدغه اصلی همه بنگاه‌های اقتصادی است اما در حوزه انرژی این موضوع متفاوت است، چراکه در حوزه انتقال گاز مایع و مواد سوختی زمان بسیار مهم است.

اکبرپور اضافه کرد: مجموعه فجر جهاد در دسته پنج شرکت برتر حمل و نقل کشور است و تعمیرگاه‌های اختصاصی و ناوگان مناسب و ۹ شعبه فعال در کشور دارد.

وی افزود: تا پایان سال جاری ۵۰ دستگاه نیز به ناوگان حمل و نقل شرکت اضافه می‌شود که طبق این تفاهم‌نامه، تمامی این امکانات در خدمت شرکت پرسی ایران گاز قرار می‌گیرد.

خبرنگار: فرزانه احمدی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.