دناپلاس اتوماتیک به ترتیب اولویت ثبت نام درحال واگذاری به مشتریان است

قطعه نیوز: محصول دناپلاس اتوماتیک ایران خودرو،‌ براساس موعد تحویل درحال واگذاری به مشتریان است و عامل اصلی تاخیر در تحویل نیز موضوع قیمت گذاری آن بوده است.

دناپلاس اتوماتیک به ترتیب اولویت ثبت نام درحال واگذاری به مشتریان است/ افزایش قیمت بازار نفعی برای ایران خودرو ندارد

معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران خودرو با بیان این که طبق اعلام قبلی، بالغ بر ۲۵۰۰ دستگاه دناپلاس اتوماتیک به مشتریان تخصیص یافته گفت: دعوتنامه های موعد تحویل بهار امسال ارسال شده و خودروها براساس زمانبندی که به مشتریان اعلام شده در حال واگذاری است و دعوتنامه های موعد تحویل تابستان نیز به زودی ارسال خواهد شد.

بابک رحمانی افزود: برنامه تولید روزانه دناپلاس اتومات ۱۶۰ دستگاه است که با توجه به تعهدات موجود و همچنین استقبال بازار از این محصول،‌ در آینده نزدیک تعداد تولید را به روزانه ۲۰۰ دستگاه خواهیم رساند.

وی با بیان این که بخشی از تاخیر صورت گرفته مربوط به فرآیند شماره گذاری خودرو بوده که در اختیار ایران خودرو نیست، تصریح کرد:‌ واگذاری خودرو براساس اولویت زمان ثبت نام درحال انجام است.

وی درباره تحویل محصول به مجلس شورای اسلامی نیز گفت: با شروع هر دوره مجلس شورای اسلامی، به درخواست این نهاد، ناوگان حمل و نقل مجلس نوسازی می شود و برهمین اساس، در آغاز مجلس یازدهم نیز با ارسال درخواست از سوی مجلس این اقدام طبق روال دوره های گذشته صورت گرفته است.

رحمانی تصریح کرد:‌ افزایش قیمت خودرو در بازار،‌ هیچ گونه منفعتی را متوجه ایران خودرو نخواهد کرد،‌ علاوه بر این که این شرکت برای هر روز تاخیر در تحویل خودرو،‌ مبالغ قابل توجهی را به عنوان جریمه به مشتریان پرداخت می کند.

منبع: ایکوپرس

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.